گوشی هوشمند پوکو سی ۳۱ تلفن سری جدید اوپو، در ۸ مهر ماه عرضه می شود

چند روز پیش، پوکو اعلام کرد که یک تلفن هوشمند جدید را آماده کرده است که آن را در 30 سپتامبر (۸ مهر ماه) معرفی خواهد کرد. پوستر تیزر اعلامیه نشان می‌دهد که شرکت پوکو ، ظاهراً قرار است در گوشی‌های هوشمند خود یک سری جدید را اضافه کند که آن هم سری «C» خواهد بود. این شرکت تاکنون چنین سری در میان سری‌های گوشی‌های هوشمند خود نداشته است. همراه چیکاو باشید.

نکته جالب توجه در این جا است که تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی راجع به این گوشی جدید پوکو فاش نشده است. این که این گوشی توانسته تا آخرین لحظه از دست افشاگران جان سالم در ببرد و پنهان بماند واقعا هم عجیب است و هم کار پوکو ستودنی است زیرا در چنین وضعیتی که شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ یا حتی اپل نمی‌توانند چنین موضوعی را کنترل کنند و جلو افشاء مشخصات محصولات خود را بگیرند، خیلی هنر می‌خواهد.

امروز، سرانجام پوکو گربه را از کیسه خارج کرده و فاش کرد این تلفن جدید با نام پوکو سی ۳۱ ( POCO C31) عرضه می‌شود. بله، مطمئناً این می‌تواند یک جهش بزرگ برای پوکو و گوشی جدید سی ۳۱ آن باشد. ویدئوی تیزر کوتاهی که امروز در توییتر به اشتراک گذاشته شد، نام این گوشی را تأیید کرد و همچنین نگاه اولیه‌ای به دستگاه داشت.

پوکو سی ۳۱ ( POCO C31) - چیکاو

در این ویدیو نشان داده می‌شود که  پوکو سی ۳۱ برای قرار دادن دوربین سلفی دارای بریدگی قطره‌ای است. این گوشی حاشیه‌های باریکی دارد اما حاشیه پایین ضخیم‌تر است. متأسفانه، در این تیزر پشت گوشی را به نمایش در نمی‌آید تا برخی از مشخصات ماژول دوربین مشاهده شود. با این حال، این احتمال وجود دارد که قبل از معرفی این گوشی در روز پنجشنبه، شاهد افشای کامل و همچنین تأیید برخی از مشخصات آن باشیم.

تلفن جدید باید از سری گوشی‌های مقرون به صرفه پوکو باشد و باید به عنوان رقیبی برای ریلمی سی ۲۵ وای  (Realme C25Y) که چند هفته پیش در هند عرضه شد، وارد بازار شود. گوشی هوشمند ریلمی سی ۲۵ وای، یک تلفن مجهز به تراشه Unisoc T610 با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس از نوع  LCD است که در پنل پشتی به مازول دوربین سه‌گانه مجهز شده است. این گوشی برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌بر. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می کند و با برچسب قیمتی ۱۰۹۹ روپیه(۱۴۹ دلار آمریکا) در بازار به فروش می‌رسد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.