ساعت هوشمند دوجی دی جی آرس با قیمت 31.99 دلار در AliExpress عرضه می شود

ساعت هوشمند اخیر دوجی دی جی آرس (Doogee – DG Ares) قرار است در بخش قیمت ساعت‌های هوشمند مقرون به صرفه رقابت کند زیرا، این ساعت هوشمند اکنون از طریق AliExpress با قیمت 31.99 دلار در دسترس قرار دارد. همراه چیکاو باشید.

ساعت هوشمند دوجی آرس دارای برخی ویژگی‌های برجسته است که شامل یک صفحه نمایش 1.32 اینچی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر خواب، بند ضد عرق، نظارت بر میزان اکسیژن خون SPO2  و بسیاری ویژگی‌های مفید دیگر است.

ساعت هوشمند دی جی آرس دارای رنگ‌های متضاد با فریم بین قاب ساعت و بدنه است که به بهبود سبک کلی کمک می‌کند. بند ساعت مچی به غیر از طراحی استایل‌داری که بهره می‌برد،  از نظر  که، به طور کاملاً مناسبی در دست قرار می‌گیرد و گیره محکمی نیز برای بستن دارد.

با این حال، بندهای این ساعت در چندین رنگ مختلف موجود هستند. ضمن آن که،  این ساعت هوشمند از همه ابزارهای مهم و ویژگی‌های پیشرفته مانند مانیتور ضربان قلب، نظارت بر خواب، ردیابی ورزش، نظارت بر اکسیژن خون SPO2 و موارد دیگر پشتیبانی نیز می‌کند. به طور خاص، ساعت هوشمند دی جی آرس دوجی از 24 حالت ورزشی شامل بسکتبال، دویدن، والیبال، راگبی، پیاده روی، والیبال پشتیبانی می‌کند.

این ساعت دوجی، علاوه بر موارد فوق، این یک ساعت کامل است که به شما امکان می‌دهد اعلان‌ها را نیز دریافت کنید، موسیقی را از راه دور کنترل کنید، گام شمار، کرونومتر، تایمر و غیره را نیز ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند دی جی آرس دوجی در واقع با قیمت بسیار مقرون به صرفه 39.99 دلار به فروش می‌رسد، اما، حتی به دلیل تخفیف‌های فروش اولیه، در حال حاضر با قیمت 31.99 دلار در دسترس قرار می گیرد.

ساعت هوشمند اخیر دوجی دی جی آرس (Doogee - DG Ares) - چیکاو

این ساعت بسیار اقتصادی از طریق AliExpress به فروش می‌رسد و تخفیفی که برای فروش اولیه در نظر گرفته شده فقط برای 3000 واحد اول که در تاریه‌های بین 27 تا 30 سپتامبر () به فروش برسند، اعمال می‌شود. دوجی میزبان هدیه آنلاین دی جی اسمارت واچ دوجی –  DG Ares Smartwatch است و شرکت کنندگان این شانس را دارند که آن را به صورت رایگان دریافت کنند. با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت می‌توانید درباره ساعت این هوشمند اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.