گوشی هوشمند مقاوم دوجی اس ۳۵ با مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

گوشی هوشمند پایین رده‌ی دوجی S35 سرانجام از طریق فروش محدود در AliExpress با قیمت مقرون به صرفه 89.99 دلار در قفسه‌ها‌ی فروشگاه‌ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند همراه با دوجی N40 Pro اولین بار در وب سایت‌های خرده فروش ظاهر خواهد شد. این تلفن همراه مقاوم و رده‌پایین به طور خاص در بخش مقرون به صرفه با مشخصات مناسب طراحی شده است. همراه چیکاو باشید.

این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی است که با گوریلا گلس شرکت کورنینگ در برابر خط و خراش‌های معمول محافظت می‌شود. تلفن هوشمند دوجی  S35از باتری با ظرفیت 4350 میلی آمپر ساعت همراه با شارژ سریع 10 وات بهره می‌برد. این باتری با هر بار شارژ کامل برای دو روز استفاده‌ی عادی کفایت می‌کند.

DOOGEE s35 - چیکاو

گوشی هوشمند مقاوم دوجی از پردازنده‌یMT6737V / WA ، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. کاربرانی که تصور می کنند این میزان فضای ذخیره‌سازی برای آن ها کافی نیست می‌توانند با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD میزان حافظه را افزایش دهند.

گوشی هوشمند مقاوم دوجی - چیکاو

این یک گوشی هوشمند کاملاً بادوام و بسیار مقاوم است که کناره‌های آن با لاستیک محافظت می‌شود تا با وارد شدن ضربه یا سقوط معمولی به آن صدمه وارد نشود. گوشی هوشمند دوجی S35 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار طراحی و تولید شده و حتی تأییده‌های درجه IP68 و IP69K را کسب کرده، این موضوع را تأیید می‌کنند.

در بخش دوربین، این تلفن هوشمند یک ماژول دوربین سه گانه عقب را ارائه می‌دهد که  سنسور اصلی آن از کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و همچنین برای دوربین جلو و ثبت عکس‌های سلفی نیز یک حسگر ۵ مگاپیکسلی را به کار می‌گیرد.

ضمن این که گوشی هوشمند و مقاوم دوجی گواهینامه‌ی MIL-STD-810G را نیز به دست آورده که محافظت در برابر سقوط را تأیید می‌کند. گوشی‌هایی که بخواهند این تأییدیه را به دست آورند باید استاندارد 29 آزمون سخت شامل آزمون‌های شوک، آزمون‌های دمایی، ارتعاشی و … را پشت سر بگذارند. وقتی دستگاهی بتواند گواهینامه MIL-STD-810G یعنی استاندارد نظامی ایالات متحده‌ی آمریکا را کسب کند از نظر دوام و مقاومت، تضمین لازم را موفق شده به دست آورد و برای میدان جنگ و حتی نبرد با شرایط سخت نیز آمادگی لازم را دارد.

گوشی هوشمند و مقاوم دوجی اس 35 - چیکاو

  گوشی هوشمند مقاوم دوجی در سه گزینه‌ی رنگ مختلف در بازار عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند یکی از رنگ‌های قرمز شعله‌ای، نارنجی آتشین و مشکی معدنی را انتخاب کنند. این گوشی هوشمند و بسیار مقاوم برای مدت محدودی در AliExpress با تخفیف گسترده در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.