تبلت آنر پد وی ۷ با صفحه نمایش 2K و تراشه KOMPANIO 900T معرفی شد (بخش اول)

امروز یک روز بزرگ برای آنر بود. روزی که این شرکت رویدادی را برگزار کرد و در جریان برگزاری این رویداد موفق شد تا چند قلم از محصولات جدید خود ازجمله لپ تاپ ، تلویزیون ، رایانه لوحی و غیره را معرفی کند. برند سابق هواوی در این کنفرانس تبلت آنر پد وی ۷ ( Honor Pad V7) را نیز معرفی کرد که از مشخصات اعلام شده مشخص می‌شود که با یک دستگاه بالارده سر و کار داریم که شرح و بررسی بخش اول آن از نظر شما می‌گذرد. برای مطالعه بخش دوم و پایانی گزارش مربوط به رویداد معرفی تبلت آنر پد وی ۷  همراه چیکاو باشید.

ویژگی های صفحه نمایش تبلت آنر پد وی ۷ - چیکاو

  • ظاهر تبلت آنر پد وی ۷

تبلت آنر پد وی ۷ ظاهر کلی نسخه قبلی پرو را به ارث می‌برد. در قسمت جلو یک پنل مستطیل شکل را داریم که از نمایشگر ۱۰.۴ اینچی بهره می‌برد. فریم این نمایشگر فقط 7.9 میلی متر است و نسبت صفحه نمایش به بدنه به 84 درصد می‌رسد. نمایشگر این تبلت از وضوح 2k بهره می‌برد و از نرخ نوسازی 90 هرتز نیز پشتیبانی می کند. به طور خلاصه، صفحه نمایش این تبلت می‌تواند تصاویر بسیار باکیفیت را با رنگ‌هایی شارپ و زنده و همچنین طبیعی را برای شما به ارمغان آورد.

در عین حال، صفحه نمایش آنر پد وی ۷ از گواهی HDR 10 نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین، با الگوریتم‌های افزایش ویدئو و تقسیم فوق العاده همراه است که دامنه و وضوح تصویر را بهبود می‌بخشد. در میان تبلت‌ها، این دستگاهی برجسته است و می‌تواند تجربه تصویر را به سطح بالاتری برساند. این محصول از بدنه آلومینیومی یک تکه استفاده می‌کند و در سه رنگ آبی (Dawn Blue) ، طلایی (Amber Gold) و نقره‌ای ( Titanium Silver) عرضه خواهد شد. همچنین، این تبلت با سه پیکربندی برای انتخاب به فروش خواهد رسید که در ادامه به این موضوع نیز خواهیم پرداخت.

پنل پشتی و رنگ بندی تبلت آنر پد وی ۷ - چیکاو

  • عملکرد تبلت آنر پد وی ۷

از نظر عملکرد، می توان گفت که تبلت آنر پد وی ۷ دارای از پردازنده کامپنی ۹۰۰ تی مدیاتک ( MediaTek Kompanio 900T) در داخل بدنه خود بهره می‌برد که این تراشه به طور اختصاصی برای رایانه‌های تبلت طراحی شده و با فناوری پردازشی 6 نانومتری تولید شده است.

ظاهر تبلت آنر پد وی ۷ - چیکاو

تبلت آنر پد وی ۷ پرو که قبلاً عرضه شده است از تراشه کامپنی ۱۳۰۰ تی مدیاتک (MediaTek Kompanio 1300T) استفاده می کند. پی سی تی سنگ (PC Tseng)، مدیر کل واحد تجاری چند رسانه‌ای هوشمند در شرکت تراشاز معروف مدیاتک می‌گوید:

«در بستری که تراشه کامپنی مدیاتک فراهم می‌کند، کاربران می‌توانند روی تجربه‌های باورنکردنی محاسبات تلفن همراه حساب کنند.». تراشه کامپنی ۹۰۰ مدیاتک نیز قدرت محاسباتی قوی، ویژگی‌های چند رسانه‌ای صوتی و تصویری برجسته، قابلیت بازی روان و پشتیبانی از آخرین ویژگی‌های 5جی بی‌سیم را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند بیشترین استفاده را از دستگاه‌های خود ببرند.»

عملکرد تبلت آنر پد وی ۷ - چیکاو

پردازنده کامپنی ۹۰۰ تی معماری CPU هشت هسته‌ای را با دو هسته فوق العاده Arm Cortex-A78 و شش هسته کارآمد Arm Cortex-A55 ادغام می‌کند. به علاوه، کارت گرافیکی GPU Arm Mali-G68 و APU مدیاتک نیز برای کارهای پیشرفته‌تر محاسبات موبایل وجود دارد.

این تراشه از حافظه اصلی LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند که دارای سرعت فوق‌العاده‌ای است و آخرین تکنولوژی و فناوری‌های روز در این زمینه است. همچنین، می‌تواند تا رزولوشن 2k را برای صفحه نمایش به ارمغان آورد و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر نیز پشتیبانی کندو عملکرد سریع را برای برنامه‌های تجاری و بازی ارائه دهد. این تبلت دارای گرافیت هدایت حرارتی ۲۶۰۰۰ متر مربع است تا گرما را از بین ببرد و عملکرد مداوم را تضمین کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.