آیفون ۱۳ پرو نشان می دهد که از باتری ۳۰۹۵میلی آمپر ساعتی و مودم ایکس مجهز به ۵جی کوالکام بهره می برد

یک ویدئوی کوتاه نشان می‌دهد که آیفون 13 پرو که به تازگی عرضه شده دارای یک باتری دقیقاً با ظرفیت 3095 میلی آمپر ساعت است. این باتری به طور قابل توجهی بزرگتر از ظرفیت 2815 میلی آمپر ساعتی است که در نسخه قبلی آن یعنی آیفون ۱۲ پرو اپل وجود دارد. همراه چیکاو باشید.

اپل قول داده بود که مدل جدید با یک بار شارژر تا ۱.۵ ساعت بیشتر دوام بیاورد، بنابراین مشخص می‌شود. باتری این بار به شکل L است و توسط Sunwoda Electronic Co  مستقر در چین تولید شده است. ویدیوی قطعه قطعه شده توسط وبلاگ‌نویس WekiHome (از طریق: GSMArena   نشان می‌دهد که iPhone 13 Pro از تراشه گرافیکی ایکس ۶۰ کوالکام  (Qualcomm X60) به عنوان مودم 5جی خود استفاده می‌کند.

 علاوه بر این، صفحه نمایش 120 هرتز عرضه شده توسط سامسونگ و موتور Taptic کمی کوچکتر نسبت به سال گذشته ارائه می‌شود. رم دستگاه نیز توسط سامسونگ تأمین می‌شود در حالی که Kioxia ژاپن مسئول حافظه فلش است.

در مجموع، ویژگی‌های داخلی آیفون ۱۳ پرو در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو تفاوت چندانی با هم ندارند، اگرچه تغییرات زیادی در آن انجام شده است. با این اوصاف، کسانی که به دنبال خرید جدیدترین و بزرگترین آیفون‌ها از اپل هستند از دانستن این نکته که شرکت مستقر در کوپرتینو زمان تحویل گوشی پیش خرید آن‌ها را به اکتبر ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(آبان) موکول کرده است، ناراحت خواهند شد.

یژگی‌های داخلی آیفون ۱۳ پرو در مقایسه با آیفون ۱۲ پرو - چیکاو

با این حال هنوز سفارشات در حال انجام است. گوشی‌های سری آیفون 13 اپل شامل گزینه‌های ذخیره‌سازی 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت هستند، نسخه‌های پرو برای اولین بار از نوع ذخیره‌سازی 1 ترابایتی برخوردار می‌شوند. مدل پایه 699 دلار قیمت دارد، در حالی که مدل رده بالا ۱۵۹۹ دلار قیمت دارد. Sierra Blue، Silver، Gold و Graphite چهار گزینه رنگی موجود برای نسخه‌های پرو هستند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.