رندرهای گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ شبیه به می ۱۱ اولترا شیائومی به نظر می‌رسد

بر اساس گزارشات اخیر، تعداد زیادی گوشی هوشمند پرچمدار که از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ (Snapdragon 898) کوالکام استفاده می‌کنند در حال توسعه هستند.

به هر حال، اولین گوشی هوشمندی که از این پردازنده پرچمدار استفاده می‌کند در اواسط دسامبر (مهر آبان) در بازار عرضه می‌شود. تا کنون، همه گمانه زنی‌ها به دو دستگاه اشاره می‌کنند که احتمالاً می‌توانند این تراشه را استفاده کنند. گزارش‌هایی از شیائومی می ۱۲ (Xiaomi Mi 12) و همچنین دستگاهی از پرچمداران آینده سری گلکسی S سامسونگ وجود دارد. اکنون، مجموعه جدیدی از رندرهای گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ (Samsung Galaxy S22 Ultra) را در اختیار داریم. همراه چیکاو باشید.

گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

رندرها نشان می‌دهد که ظاهر کلی پشت گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ همچنان طراحی سری S21 را ادامه می‌دهد. قسمت دوربین از طراحی تلفیقی خاصی استفاده می‌کند. با این حال‌، شکل کلی آن باعث می‌شود مردم به گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی فکر کنند که در ماه مارس (اسفند ۱۳۹۹ فروردین ۱۴۰۰) امسال راهی بازار شد. طراحی ماژول دوربین عقب نیز مشابه است. ماژول کل قسمت پشتی دستگاه را گرفته، دوربین را در سمت چپ تراز می‌کند و سمت راست را خالی می‌گذارد. در گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی، این قسمت خالی سمت راست را صفحه نمایش پنل پشت گوشی به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که صفحه نمایش تلفن گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ دارای طراحی منحنی مضاعف است. با این حال، این یک راهکاری است که می‌تواند به طور موثری از نقص صفحه نمایش خمیده جلوگیری کند.

مشخصات گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که گوشی‌های سری گلکسی S22 همانند نسل پیشین در سه مدل عرضه خواهند شد. نسخه استاندارد از صفحه نمایش 6.06 اینچی استفاده می‌کند، نسخه‌ی گلکسی اس ۲۲ پلاس دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی خواهد بود اما گوشی پرچمدار گلکسی اس ۲۲ اولترا به صفحه نمایش 6.81 اینچی مجهز خواهد شد. صفحه نمایش هر سه مدل گوشی گلکسی اس ۲۲ از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

علاوه بر این، گزارش‌هایی نیز وجود دارد که می‌گوید سامسونگ  کاربرد مدل‌های پلاستیکی را برای پنل گوشی‌های خود بیش از پیش گسترش می‌دهد اما فقط تلفن گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ از قاب پشتی شیشه‌ای استفاده می‌کند، در حالی که گلکسی اس ۲۲ معمولی و گلکسی اس ۲۲ پلاس، هر دو تلفن از قاب پشتی پلاستیکی بهره خواهند برد.

در بخش دوربین هم گزارش‌ها تا کنون ادعا می‌کنند که دو تلفن گلکسی اس ۲۲ معمولی و گلکسی اس ۲۲ پلاس از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز ۱.۵۵/۱، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری استفاده می‌کند. با این حال‌، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور متغیر نوری 12 مگاپیکسل با زاویه فوق عریض، 12 مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و سنسور متغیر نوری 12 مگاپیکسل با زوم ۱۰ برابری استفاده خواهد کرد.

گلکسی اس ۲۲ معمولی و گلکسی اس ۲۲ پلاس - چیکاو

در عین حال، سامسونگ همچنین با الیمپوس (Olympus) برای راه حل تنظیم این دوربین قدرتمند گلکسی اس ۲۲ اولترا همکاری خواهد کرد. همکاری با الیمپوس (Olympus) که یکی از بزرگترین سازندگان لنز دوربین است باید عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا را فوق العاده افزایش دهد. بسیاری از طرفداران سامسونگ انتظار دارند که این دستگاه در هنگام ورود به صورت یکپارچه بالاترین امتیاز دگزومارک (DxOMark) را به دست آورد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.