سرفیس دوئو مایکروسافت  با سه دوربین ، صفحه نمایش به روز شده و قیمت 1500 دلاری معرفی شد

تقریباً دو سال پس از معرفی سرفیس دوئو – Surface Duo اصلی و دوازده ماه پس از عرضه آن، مایکروسافت مدل نسل دوم بازطراحی شده آن را معرفی کرد که به طور قابل پیش‌بینی سرفیس دوئو ۲ – Surface Duo 2 نامیده می‌شود. در ادامه با چیکاو همراه باشید.

  • مایکروسافت طراحی سرفیس دوئو ۲ را با نمایشگرهای جدید اصلاح کرده است

در حالی که فلسفه کلی طراحی سرفیس دوئو در مدل جدید بدون تغییر است، مایکروسافت در برخی از جاها تغییرات بسیار مهمی را اعمال کرده است که باید استفاده از گوشی هوشمند سرفیس دوئو ۲ را به یک تجربه بسیار دلپذیر تبدیل کند.

برای شروع، دو صفحه نمایش سرفیس دوئو ۲ نسبت به مدل اصلی اندکی بزرگ‌تر شده‌اند و اکنون اندازه آنها به جای ۵.۶  اینچ به ۵.۸ اینچ افزایش یافته است.  این ترکیب جدید، وقتی باز شود یک صفحه نمایش 8.3 اینچی همه جانبه ایجاد می‌کند و همان چیزی است که تلفن‌های هوشمند تاشو مانند گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ ارائه می‌دهند، اما این صفحه نمایش های سرفیس دوئوی مایکروسافت از اشکارلات و ایرادات رایج در گوشی‌های تاشوی سامسونگ و دیگر برندها رنج نمی‌برد.

مایکروسافت طراحی سرفیس دوئو ۲ را با نمایشگرهای جدید اصلاح کرده است - چیکاو

  اکنون نرخ نوسازی تصویر در این گوشی هوشمند افزایش یافته و به ۹۰ هرتز رسیده است که به صورت استاندارد از آن پشتیبانی می‌شود. پس می‌توان نتیجه گرفت که تجربه‌ی کاربری با نمایشگر این گوشی هوشمند نسبت به نسخه پیشین بسیار نرم‌تر و روان‌تر شده است. ضمن این که مایکروسافت دو نمایشگر این دستگاه را به یکدیگر نزدیک‌تر کرده است و لبه‌های خمیده را در وسط این دستگاه به فرآیند عملکرد آن اضافه کرده است.

ماژول دوربین سه گانه سرفیس دوئو ۲ - چیکاو

لبه‌های خمیده همچنین ویژگی جدیدی را فعال می‌کند. هنگامی که سرفیس دوئو ۲ بسته است، لبه‌ها می‌توانند اعلان‌ها، زمان و همچنین وضعیت باتری را هنگام شارژ نمایش دهند. این امر ممکن است برای کاربرانی که به عمر شارژدهی باتری زیاد حساس هستند ضربه بزند.

  • در پنل پشت گوشی سرفیس دوئو ۲ یک ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود

یکی از بزرگترین شکایات در مورد سرفیس دوئو ۲ اصلی مربوط به سیستم دوربین یا عدم وجود آن است. مایکروسافت این مشکل را در مدل نسل دوم با افزودن ماژول دوربین سه گانه جدید برطرف کرده است. یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و تثبیت‌کننده نوری تصویر (OIS) ) به صورت استاندارد وجود دارد. در کنار آن دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و یک تله فوتو 12 مگاپیکسلی که از دیافراگم f/2.4 و OIS پشتیبانی می‌کند، نشسته است.

در پنل پشت گوشی سرفیس دوئو ۲ یک ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود - چیکاو

یک سنسور Time-of-Flight برای تاری بهتر پس زمینه عکس نیز در این ماژول افزوده شده است. ضمن آن که مایکروسافت یک برنامه دوربین اختصاصی برای این دستگاه دو صفحه‌ای نیز طراحی کرده است. این فناوری آخری منظره یاب را در سمت راست و جدیدترین عکس را در سمت چپ نشان می‌دهد.

  • قیمت و رنگ‌های سرفیس دوئو۲ مایکروسافت

قیمت و رنگ‌های سرفیس دوئو۲ مایکروسافت - چیکاو

سرفیس دوئو مایکروسافت نسخه اصلی با قیمت 1399 دلار عرضه شد. این چندان موفقیت‌آمیز نبود و از آن زمان تاکنون چندین بار کاهش قیمت داشته است، اما این نمی‌تواند مانع شود که مایکروسافت قیمت این دستگاه جدید را حتی با برچسب قیمتی بالاتر عرضه کند. سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با قیمت ۱۴۹۹ دلار در ایالات متحده به فروش می‌رسد و در دو رنگ Glacier و Obsidian، که بیشتر با نام سفید و سیاه شناخته می‌شوند، در دسترس قرار می‌گیرد. در حالی که گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با قیمت 1799 دلار به فروش می‌رسد.

منبع Phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.