فروش گوشی ریلمی جی تی ۵جی از امروز در هند آغاز می شود

گوشی ریلمی جی تی ۵جی (Realme GT 5G) که در ماه مارس (اسفند فروردین گذشته) معرفی شده بود، از امروز ظهر به وقت محلی در هند شروع می‌شود. (از طریق وب سایت رسمی Realme ، و فروشگاه فلیپ کارت (Flipkart) و کانال‌های اصلی دیگر شروع به فروش می‌کند). همراه چیکاو باشید.

گوشی ریلمی جی تی ۵جی برای انتخاب در دو گزینه حافظه داخلی عرضه می‌شود. یک نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی به قیمت 37999 روپیه (510 دلار آمریکا یا 435 یورو) و نسخه‌ی دیگر 12 گیگابایت رم دارد و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی بهره می‌بردکه به قیمت 41999 روپیه (565 دلار آمریکا یا 480 یورو) به فروش می‌رسد. اولی در رنگ‌های آبی (Dashing Blue) و نقره‌ای (Dashing Silver) در هند عرضه می‌شود، در حالی که دومی فقط در رنگ زرد مسابقه‌ای (Racing Yellow) عرضه می‌شود که با طراحی چرم دو رنگ در دسترس قرار می‌گیرد.

شارژر گوشی ریلمی جی تی ۵جی - چیکاو

صرف نظر از نوع رنگی که خریداری می‌کنید، این گوشی با مشخصاتی همچون استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ نسخه‌ی پلتفرم موبایل، صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع سوپر آمولد، رزولوشن  FullHD+  (۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل)، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رابط کاربری اختصاصی  اندروید  Realme UI 2.0 که بر روی اندروید ۱۱ اجرا می‌شود عرضه می‌گردد و علاوه بر این موارد، از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش گوشی ریلمی جی تی ۵جی - چیکاو

گوشی ریلمی جی تی ۵جی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در داخل حفره‌ی هول پانچ است و در ماژول پنل پشتی نیز از یک مجموعه دوربین سه گانه شامل حسگر 64 مگاپیکسل اصلی، لنز 8 مگاپیکسل فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو برخوردار می‌شود.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.