گزارش شده است که ایرپاد های ۳ اپل هنوز در دست تولید قرار دارد و اواخر امسال عرضه می شود

هدفون‌های کاملاً بی سیم ایرپادهای اپل یکی از باکیفیت‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار است که مشتریان پروپا قرصی نیز دارد. امسال نیز به روال سال های گذشته انتظار می‌رفت که اپل در رویداد معرفی آیفون سری ۱۳ که چند روز پیش انجام شد، از این ایرپادها رونمایی کرده و تاریخ پیش فروش و عرضه آن‌ها را به بازار نیز اعلام کند. همراه چیکاو باشید.

با توجه به مجموعه‌ای از افشاگری‌ها در مورد ایرپادز ۳ با شروع سال 2021، ما به نوعی شگفت زده شدیم که اپل در رویداد آیفون 13 خود در این هفته از آنها رونمایی نکرد. اکنون، طبق گزارشی که Digitimes، منتشر کرده‌ است، این سایت ادعا می کند که این محصول اپل در اواخر امسال عرضه می‌شود زیرا این شرکت تولید این محصول را به تازگی آغاز کرده است.

متأسفانه، این گزارش کاملاً مختصر است و به جزئیات این هدفون نمی‌پردازد و همچنین تاریخ خاصی نیز برای عرضه‌ آن‌ها به بازار ارائه نمی‌دهد. این گزارش فقط همین مطلب را می‌گوید که اپل تلاش دارد تا این ایرپادها را تا پایان امسال عرضه کند و می‌افزاید که این گجت  نسبت به نسخه‌های قبلی خود، AirPods 2، که اکنون با قیمت  159 دلار به فروش می‌رسند، کمی گران‌تر هستند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.