ریلمی بند ۲ که برای اخذ گواهینامه استاندارد هند ارسال شده، به زودی در این کشور معرفی می شود

انتظار می رود ریلمی به زودی با معرفی ریلمی بند ۲ ( Realme Band 2) ، مجموعه مچ بند هوشمند خود را به روز کند. به لطف تصاویر منتشر شده، این وسیله‌ی پوشیدنی قبلاً با مشخصات کامل مشاهده شد. در حال حاضر، این مچ بند ریلمی برای اخد تأییدیه به دفتر موسسه‌ی استانداردهای هند (BIS) ارسال شده است که اشاره به معرفی زودتر از حد انتظار آن در این کشور دارد. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گواهینامه‌های BIS (که برای اولین بار توسط افشاگر معروف موکول شارما فاش شد)، مچ بند  هوشمند ریلمی بند ۲ دارای شماره مدل RMW2010 است. متأسفانه، هیچ کدام از مشخصاتی که در این لیست درج شده به آن صورت به قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم و قابل توجه این دستگاه مچ بند اشاره‌ای نمی‌کنند.

Realme Band 2 - چیکاو

علاوه بر این، ریلمی بند ۲ با شماره مدل مشابه در گواهی بلوتوث SIG ظاهر شد که اتصال آن را تأیید می‌کند. این مچ بند از جدیدترین اتصال بلوتوث 5.2 را پشتیبانی می‌کند، بنابراین، این دستگاه به راحتی جفت می‌شود و از اتصال پایدار برخوردار خواهد بود.

رندرهایی که به تازگی از این مچ بند فاش شده، طراحی این مچ بند هوشمند را به نمایش می‌گذارد. با توجه به تصاویر ارائه شده، ریلمی بند ۲ بسیار شبیه به  مچ بند 6 هواوی است. این دستگاه از صفحه نمایش 1.4 اینچی بهره می‌برد که نسبت به مچ بند ریلمی که صفحه نمایش 0.96 اینچی دارد، خیلی بزرگتر است. انتظار می‌رود که این مچ بند از یک پنل LCD استفاده کند.

ریلمی بند ۲ - چیکاو

ابعاد این مچ بند 45.9 در 26.6 در 12.1 میلی متر است و به نظر می‌رسد بدنه‌ای ضخیم‌تر نسبت به مچ بند اصلی ریلمی داشته باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که ریلمی بند ۲ با صفحه نمایش ساعت چندگانه، چندین حالت ورزشی و سنسور ضربان قلب عرضه شود.

با دریافت گواهینامه‌های بیشتر، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این پوشیدنی به زودی رونمایی شود. ممکن است ابتدا در هند معرفی شده و سپس راهی بازارهای دیگر شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.