قیمت و مشخصات گوشی هوشمند پایین رده ی نوکیا جی ۵۰ دارای ۵ جی قبل از معرفی رسمی فاش شد

گوشی هوشمند نوکیا جی ۵۰ دارای ۵ جی (Nokia G50 5G) به احتمال زیاد در ماه جاری به طور رسمی معرفی خواهد شد. Winfuture. de مشخصات کلیدی و رندرهای این گوشی هوشمند را پیش از این که  به طور رسمی معرفی شود، در اواخر آگوست (اوایل شهریور) به اشتراک گذاشته است. پیش از انتشار این شایعات، رولان کواندت (Roland Quandt)، افشاگر معروف خبرهای فناوری، قیمت، مشخصات و رندرهای این گوشی هوشمند نوکیا جی ۵۰ دارای ۵ جی را به اشتراک گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات گوشی نوکیا جی ۵۰ مدل ۵جی (بر اساس شایعات)

مشخصات گوشی نوکیا جی ۵۰ مدل ۵جی (بر اساس شایعات) - چیکاو

گوشی هوشمند نوکیا جی ۵۰ مدل ۵جی دارای پنل بزرگ ۶.۸۲ اینچی خواهد بود. این پنل که از نوع IPS خواهد بود از وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۴۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام قدرت لازم را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

این گوشی انتظار می‌رود که با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شود. برای عکس‌های سلفی، دوربین جلوی آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین پشتی آن نیز از یک ماژول سه‌گانه استفاده خواهد کرد که برای دوربین اصلی نیز از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر حسگرهای این ماژول را تشکیل می‌دهند. این دستگاه از ضبط ویدئوی 1080pبا سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند.

گوشی نوکیا جی ۵۰ مدل ۵ جی به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. گوشی نوکیا جی ۵۰ مدل ۵جی به مدت ۲ سال به‌روز رسانی نرم افزاری و ۳ سال به روزرسانی امنیتی را دریافت می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی را یک باتری با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مانند Wi-Fi ۵، بلوتوث ۵.۰، NFC، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی متری صدا و اسکنر اثر انگشت را در کنار خود ارائه می‌دهد. ضخامت گوشی هوشمند نوکیا ۸.۸۵ میلی متر بوده و وزن آن نیز ۱۹۰ گرم است.

قیمت احتمالی گوشی نوکیا جی ۵۰ مدل ۵جی - چیکاو

  • قیمت احتمالی گوشی نوکیا جی ۵۰ مدل ۵جی (بر اساس شایعات)

گوشی نوکیا جی ۵۰ مدل ۵جی در حدود ۲۵۹ تا ۲۶۹ یورو قیمت خواهد داشت و همان طور که در رندهای بالا نشان داده می‌شود، این اسمارت فون در رنگ‌های آبی اقیانوسی (Ocean Blue) و همچنین خورشید نیمه شب (Midnight Sun) عرضه می‌شود. این گوشی با  ۲ سال گارانتی عرضه خواهد شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.