ساعت های هوشمند هواوی واچ ۳ با دریافت به روز رسانی به ویژگی های جدیدی مجهز می شوند

در حال حاضر یک به روزرسانی جدید سیستم عامل برای آخرین ساعت هوشمند هواوی یعنی هواوی واچ ۳ ( Huawei Watch 3) عرضه شده است. در ادامه با چیکاو همراه باشید.

این به‌روز رسانی را همه ساعت‌های هوشمند هواوی واچ ۳ نمی‌توانند دریافت کنند بلکه فقط ساعت‌های هوشمند هواوی واچ ۳ داخل کشور چین می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند. البته این به‌روز رسانی به احتمال زیاد به زودی برای تمام ساعت های هوشمند هواوی واچ ۳ سرتاسر جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

با به‌روز رسانی سیستم عامل نسخه جدید، چند ویژگی به قابلیت‌های ساعت هوشمند هواوی ۳ اضافه می‌شود. در حال حاضر پاسخ به SMS از ساعت امکان‌پذیر است، عملکرد افزایش زمان بیدار شدن بیشتر بهبود یافته و سیستم اکنون انواع بیشتری از فرمت‌های موسیقی را برای پخش از محل ذخیره‌سازی محلی پشتیبانی می‌کند.

ساعت های هوشمند هواوی واچ ۳ - چیکاو

 بر اساس تحقیقات علمی، ویژگی جدیدی برای تشخیص شستشوی دستها معرفی شده است که می‌تواند به شما در شستن دست‌ها کمک کند. و در نهایت، می‌توانید قبل از خرید صفحه نمایش ساعت‌های پولی را از فروشگاه خرید کنید، آن‌ها را امتحان کنید. زمان استفاده آزمایشی و تست آن‌ها نیز ۵ دقیقه تعیین شده است. این نسخه سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰۰.۱۸۸ (HarmonyOS 2.0.0.188) بوده و حجم آن نیز کلاً 239 مگابایت است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.