سری هواوی واچ 3 با سیستم عامل هارمونی 2 رونمایی شد

در رویداد اخیر هواوی دو ساعت هوشمند از هواوی واچ 3 که با سیستم عامل هارمونی 2 اجرا می شوند، رونمایی شد. تفاوت اصلی هواوی واچ 3 و نسخه پرو آن مربوط به استفاده از مواد اولیه مرغوب تر برای افزایش کیفیت ساخت و طول عمر بیشتر باتری در نسخه پرو در مقایسه با نسخه استاندارد می باشد. همراه چیکاو باشید.

هواوی واچ 3 از صفحه نمایش 1.43 اینچی از نوع امولد با حداکثر روشنایی 1000 نیت و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بهره می برد. 

پنل محافظ صفحه نمایش از جنس استیل و پنل پشتی سرامیکی می باشد. در پنل پشتی این محصول، حسگر های سنجش میزان اکسیژن در خون یا SpO2، سنجش ضربان قلب، سنجش میزان دمای بدن و سنجش میزان استرس تعبیه شده است. 

این ساعت هوشمند هواوی در چهار استایل مختلف اکتیو ( جنس بند سیلیکونی)، کلاسیک ( جنس بند چرمی)، الیت ( جنس بند فلزی) و کلاسیک ( جنس بند استیل) ارائه می شود. 

هواوی واچ با پشتیبانی از سیمکارت الکترونیکی قادر است بدون نیاز به دستگاه دیگری با اتصال به اینترنت 4G و دسترسی به اپ گالری، سیستم عامل هارمونی را دانلود و نصب کند.

هواوی درباره میزان طول عمر باتری این محصول توضیح داده است که در صورت استفاده از اینترنت 4G دوام باتری این دستگاه سه روز و در صورت استفاده نکردن از اینترنت چهار روز می باشد. 

همان طور که پیش تر گفتیم، هواوی واچ 3 پرو تنها در ظریف باتری و مواد اولیه با نسخه استاندارد تفاوت دارد. در همین راستا نسخه پرو این محصول دارای ظاهری کلاسیک با بدنه ای از جنس تیتانیوم و بهره مندی شیشه مقاوم تر ارائه می شود. 

عمر مفید این محصول در هنگام استفاده از اینترنت 4G، معادل پنج روز و دوام آن هنگام عدم استفاده از اینترنت 21 روز گزارش شده است.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.