آیپد مینی جدید با USB-C، پشتیبانی از 5G و صفحه نمایش بزرگتر ۸.۳ اینچی معرفی شد

اپل آی پد مینی جدید خود را معرفی کرد. این دستگاه جدید دارای حاشیه‌های باریک‌تر و گوشه‌های گرد است. خبر بزرگ این است که صفحه نمایش این تبلت بزرگتر از از آیپد مینی ۵ (iPad Mini 5) است. این آیپد مینی صفحه نمایشی با اندازه‌ی ۸.۳ اینچی دارد، درحالی که صفحه نمایش آیپد قبلی ۷.۹ اینچی بود.  بنابراین از این دستگاه حتی می‌توان به عنوان دستگاهی برای انجام کارهای چند وظیفگی یا برای انجام کارهای مدرسه استفاد کرد که آن را به دستگاهی مفیدتر تبدیل می‌کند. اپل می‌گوید روشنایی صفحه نمایش این آیپد می‌تواند به ۵۰۰ نیت برسد. این آیپد اپل هفته آینده با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. همراه چیکاو باشید.

آیپد مینی، با این که در حال حاضر اندازه‌ی بزرگی دارد اما باز کوچکترین تبلت اپل است. شایعات حاکی از آن بود که اپل در نظر داشته که از صفحه نمایش مینی ال‌ای دی Mini LED در آیپد جدید خود استفاده کند تا  شبیه به صفحه نمایش بزرگترین تبلت خود یعنی آیپد پرو باشد.

ماژول دوربین آی پد مینی - چیکاو

به نظر می‌رسد کسانی که خبرهای قبلی در این مورد را از دست داده‌اند، اطلاع نداشته باشند که آیپد مینی جدید دارای صفحه نمایش رتینا لیکوئید (Liquid Retina display) بهره می‌برد. طراحی آیپد مینی از اولین عرضه در سال ۲۰۱۲ تا حد زیادی ثابت مانده است. مدل جدید چیزی شبیه به تغییر در ساختار سنتی است اما دارای حاشیه‌های باریک‌تر از آیپد مینی ۵ و گزینه‌های جدید رنگی است.

لبه های آی پد مینی - چیکاو

این تبلت جدید همچنین دارای پورت USB-C، تاچ آیدی Touch ID ، نه فیس ایدی Face ID، سیستم بلندگوی جدید با حالت استریو در حالت افقی و دوربین‌های ۱۲ مگاپیکسلی در جلو و عقب، از جمله دوربین با فلاش True Tone و فیلمبرداری 4K در پشت و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض در جلو، که از قابلیت Center Stage اپل پشتیبانی می‌کند.

رنگ بندی و پنل پشتی آی پد مینی - چیکاو

همچنین از Wi-Fi 6 ۶ و شبکه ارتباطات ۵جی با سرعت بارگیری تا ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه و همچنین قلم نسل دوم اپل پشتیبانی می کند که به صورت مغناطیسی به کنار بدنه متصل می‌شود.

منبع Theverge
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.