نسل جدید آیپد مینی با یک طراحی کاملاً جدید عرضه می شود

این شبکه پیشتر تصاویری از طرح آیپد مینی آینده را منتشر کرده است که انتظار می‌رود پاییز امسال عرضه شود. بر طبق این تصاویر، این تبلت جمع و جور با طراحی کاملاً جدیدی عرضه خواهد شد که یادآور طراحی تبلت آیپد پرو (iPad Pro) و تبلت آیپد ایر (iPad Air) فعلی است. همراه چیکاو باشید.

طراحی که در این رندها نشان داده شده، در واقع شبیه یکی از مدل‌هایی است که توسط تولید کنندگان لوازم جانبی (جلد) به منظور آماده شدن برای عرضه‌ی این دستگاه جدید استفاده می‌شود. اگر بخواهیم بر اساس تصاویر قضاوت کنیم، نسل ششم آیپد مینی تقریباً یک کپی دقیق از تبلت آیپد ایر فعلی خواهد بود. تنها تفاوت فقط در اندازه‌ی آن است که انگار تبلت آیپد ایر فعلی با کاهش اندازه تولید و عرضه می‌شود.

دکمه پاور نسل ششم تبلت آیپد مینی - چیکاو

این دستگاه در کناره‌های صفحه نمایش از حاشیه‌های بسیار ظریف و باریکی بهره می‌برد. اپل در این تبلت دکمه فیزیکی هوم (Home = خانه) را حذف کرده است. نکته‌ی قابل ذکر دیگری که بسیار عجیب به نظر می‌رسد این است که دکمه‌های کنترل صدا به احتمال زیاد در لبه بالایی قرار می‌گیرند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد، دکمه‌ی پاور (خاموش- روشن) این دستگاه نیز در لبه‌ی بالایی قرار می‌گیرد و حسگر اثر انگشت نیز بر روی آن تعبیه می‌شود.

انتظار می‌رود که نسل ششم تبلت آیپد مینی به صفحه نمایش بزرگتری مجهز شود که بر اساس گمانه‌زنی‌ها، احتمال داده می‌شود نه اینچی باشد. قلب تپنده‌ی این دستگاه را نیز پردازنده ی A15 اپل تشکیل خواهد داد. از این تبلت در ماه‌های آینده رونمایی می‌شود.

صفحه نمایش نسل ششم تبلت آیپد مینی - چیکاو

به گفته تحلیلگران IDC، اپل در سه ماهه دوم سال 2021 رهبری خود را در بازار رایانه‌های لوحی (تبلت‌ها) جهانی حفظ کرد. سامسونگ در رتبه دوم قرار دارد و لنوو به رتبه‌ی سوم دست یافت، ضمن این که آمازون نیز مکان چهارم را تصاحب کرد.

نسل ششم تبلت آیپد مینی - چیکاو

در سه ماهه دوم سال 2021، اپل در مجموع 12.9 میلیون دستگاه آیپد به بازار عرضه کرد. نزدیکترین رقیب این شرکت سامسونگ است که در همین مدت زمان موفق شد 8 میلیون رایانه لوحی را بفروشد. طی رویدادی که به مناسبت نتایج مالی سه ماهه دوم اپل برگزار گردید؛ مدیرعامل اپل تیم کوک گفت که بخش آیپد این شرکت موفق‌ترین دوره را در نزدیک به یک دهه‌ی گذشته داشته است.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.