گوشی هوشمند گلکسی ام ۲۲ سامسونگ احتمال دارد که به طور قریب الوقوع معرفی شود

صفحات پشتیبانی سامسونگ گلکسی ام ۲۲ (Galaxy M22) که چند ماهی است در مورد آن خبرهایی به گوش می‌رسد، در وب سایت‌های رسمی سامسونگ در سنگاپور و مالزی به صورت مداوم منتشر می‌شوند است که نشان از معرفی قریب الوقوع این گوشی هوشمند سامسونگ دارد. همراه چیکاو باشید.

در این صفحات اینترنتی به جز نام مدل آن که با کد رمز SM-M225FV/DS، شناخته می‌شود، هیچ جزئیات دیگری در مورد این گوشی آتی سامسونگ ذکر نمی‌شود. اما برخی از علائم و عبارت‌های اختصاری نشان‌دهنده‌ی بعضی از مشخصات این تلفن همراه هستند. به عنوان مثال، عبارت «DS»  نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی گلکسی ام 22 در صفحات SM-M225FV/DS - چیکاو

در حالی که همه منتظر هستند تا سامسونگ به طور رسمی اطلاعاتی را در مورد مشخصات این گوشی منتشر کند، بازار شایعات درباره مشخصات احتمالی تلفن هوشمند گلکسی ام ۲۲ سامسونگ حسابی گرم است. شایعات می‌گویند که گلکسی ام ۲۲ بر پایه‌ی مشخصات گلکسی ای ۲۲ نسخه 4G (Galaxy A22 4G) سامسونگ ساخته خواهد شد. بنابراین، این اسمارت فون از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد بهره خواهد برد که با وضوح فول اچ دی پلاس از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز برای تصویر استفاده می‌کند.

مشخصات گلکسی ام ۲۲ - چیکاو

در مورد دوربین جلو نیز از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی استفاده می‌شود و در پنل پشتی نیز از ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد که سنسور اصلی یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی است و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی بعلاوه‌ی یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو به همراه یک لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر نیز دیگر دوربین‌های این مجموعه هستند.

مشخصاتی که در سایت گیگ بنچ مشاهده شده می‌گوید که گوشی گلکسی ام ۲۲ مجهز به پردازنده‌ی هلیو جی ۸۰ مدیاتک می‌شود و اندروید ۱۱ را با ۴ گیگابایت رم ارائه می‌ده که البته احتمال دارد با گزینه‌های میزان رم دیگری نیز عرضه گردد و حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود که قابل افزایش است.

پنل پشتی و ماژول دوربین گلکسی ام ۲۲ - چیکاو

هنوز مشخص نیست که گلکسی ام ۲۲ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یا ۶۰۰۰ میلی آمپری است، اما به لطف فهرست FCC، می‌دانیم که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته اگر می‌خواهید با این سرعت گوشی خود را شارژ کنید باید برای آن شارژر مناسبی نیز تهیه کنید زیرا شارژر همراه گوشی از نوع ۱۵ واتی خواهد بود.

رنگ بندی گلکسی ام ۲۲ - چیکاو

تصاویر فاش شده از گلکسی ام ۲۲ نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند حداقل در سه رنگ در دسترس قرار می‌گیرد و قیمت آن در اروپا حدود ۲۴۰ یورو پیش بینی می‌شود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.