تکنو اسپارک ۸ با باتری باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و تراشه هلیو پی ۲۲ معرفی شد

هلدینگ Transsion با تلفن هوشمند دیگری از OEM Tecno به عنوان خبرها بازگشته است. این برند اخیراً تعداد زیادی تلفن هوشمند عرضه کرده است و امروز یک تلفن جدید با نام تکنو اسپارک ۸ (Tecno Spark ۸) را در هند معرفی می‌کند. این دستگاه با قیمت پایین عرضه می‌شود و هنگامی که در بازار گوشی‌های پایین رده عرضه می‌شود باید مشخصات مناسبی را ارائه دهد. طبق معمول در این دسته، دستگاه دارای بریدگی قطره‌ای، اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و حاشیه‌های ضخیم هستند. تکنو در تلاش است تا هویت منحصر به فردی را با شعار بازاریابی «STOP AT NOTHING» بسیار جسورانه پیاده‌سازی کند. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات گوشی تکنو اسپارک ۸

گوشی هوشمند تکنو اسپارک ۸ به وضوح یک تلفن هوشمندی است که در بخش پایین رده تمرکز می‌کند. به عنوان مثال، دستگاه دارای یک پردازنده هلیو پی ۲۲ از مدیاتک است. این تراشه بسیار قدیمی‌تر از چیزی است که تراشه‌های مدیاتک امروزه ارائه می‌دهند. این یک پردازنده هشت هسته‌ای با هسته‌های قدیمی ARM Cortex-A53 با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 دارای حداکثر سرعت کلاک ۶۵۰ مگاهرتز است.

این دستگاه تنها با ۲ گیگابایت رم و حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. این یک ترکیب واقعاً عجیب است زیرا ما عادت کرده‌ایم که حداقل ۳ گیگابایت در دستگاه‌هایی با چنین مقدار ذخیره‌سازی ببینیم. بنابراین، دستگاه می‌تواند فایل‌های زیادی را ذخیره کند، اما از قابلیت‌های چند کاره نمی‌تواند پشتیبانی کند. به هر حال، دستگاه از اسلات کارت میکرو SD برای افزایش بیشتر حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی LCD بوده و با وضوح اچ‌دی پلاس ( Full HD+) و رزولوشن ۱۴۰۰ در ۷۲۰ پیکسل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.  به گفته این شرکت، این پنل نرخ پاسخ لمسی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد، اما این نمونه گیری لمسی است و نرخ تازه‌سازی نیست. اما جهت اطلاع اعلام می‌کنیم که این دستگاه دارای نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است.

صفحه نمایش، پنل پشتی و لبه های گوشی تکنو اسپارک ۸ - چیکاو

صفحه نمایش دارای یک شکاف قطره‌ای در بالای صفحه است که به عنوان خانه‌ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی عمل می‌کند. این حسگر باید برای عکس‌های سلفی‌ با کیفیت متوسط و تماس‌های ویدئویی کافی باشد. با حرکت به سوی پنل پشتی گوشی متوجه می‌شویم که این دستگاه دارای دوربین دوگانه است. دوربین اصلی از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و یک «ماژول هوش مصنوعی» نامشخص بهره می‌برد. دوربین عقب از فیلمبرداری 1080P پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند تکنو اسپارک ۸ قدرت خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. متأسفانه به دلیل محدودیت درگاه میکرو USB، شارژ به کندی انجام می‌شود. سایر ویژگی‌ها شامل بلوتوث ۵.۰، Wi-Fi Dual-Band بوده و این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ گو عرضه می‌شود تا رم دستگاه کمی سبک‌تر شده و روان‌تر کار کند.

  • قیمت‌ و زمان عرضه این گوشی

تکنو اسپارک  ۸ در رنگ سبز عرضه می‌شود و دارای بدنه پلاستیکی است. فروش آن از چهارشنبه ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) در «همه فروشگاه‌های خرده فروشی» در هند آغاز می‌شود.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.