مشخصات کلیدی شیائومی ۱۱ تی فاش شد، دوربین سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر 120 هرتزی

سال گذشته در ماه اکتبر (مهر – آبان ۱۳۹۹)، شیائومی گوشی‌های پرچمدار می ۱۰ تی (Xiaomi Mi (10T و می ۱۰ تی پرو (Mi 10T Pro) را با تراشه اسنپدراگون 865 را معرفی کرد. گزارشات اخیر نشان می دهد که این شرکت بر روی مدل‌های می ۱۱ تی (Mi 11T) و می ۱۱ تی پرو (Mi 11T Pro) به عنوان مدل‌های جانشین آن دو مدل کار می‌کند. مشخصات کلیدی می ۱۱ تی را Xiaomiui Twitter  افشا کرده است. همراه چیکاو باشید.

افشای این اطلاعات نشان می‌دهد که می ۱۱ تی شیائومی که در بازارهای جهانی و هند عرضه می‌شود با رمز Amber شناخته می‌شود. نسبت تصویر در این صفحه نمایش ۲۰:۹ خواهد بود و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی برای تراشه‌ی اصلی از پردازنده‌ی پرچمدار مدیاتک در داخل بدنه استفاده خواهد کرد. ماژول دوربین پشتی این تلفن از یک مجموعه‌ی سه‌گانه با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی OmniVision OV64B، یک لنز عریض IMX355 سونی و یک دوربین تله ماکرو که دارای زوم 3 برابر است، استفاده می‌کند.

Mi 11T - چیکاو

از این دستگاه نسخه‌ای با نام ردمی کا ۴۰ اولترا (Redmi K40 Ultra) در چین عرضه می‌شود. این دستگاه با نام رمز Agate شناخته می‌شود و دارای صفحه نمایش با نسبت تصویر ۲۰:۹ است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه مجهز به تراشه مدیاتک بوده و از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، لنز واید IMX355 سونی و  دوربین تله ماکرو با زوم ۳ برابری است.

این گوشی هوشمند برای عرضه‌ی جهانی نیز آماده می‌شود. شماره مدل مدل جهانی (21081111RG) شیائومی می ۱۱ تی اخیراً در یک سایت گواهینامه اندونزیایی مشاهده شد. از آنجا که انتظار می‌رود این گوشی با تلفن همراه وان‌پلاس نورد ۲ OnePlus Nord 2)) رقابت کند، احتمالاً از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد.  

سری می ۱۰ تی شیائومی مجهز به پنل LCD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی عرضه شد. اما افشای این اطلاعات نشان می‌دهد که مدل‌های جدید می ۱۱ تی دارای پنل‌های سوپر آمولد خواهند بود و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. در مورد تاریخ عرضه این دستگاه اطلاعاتی در دست نیست. احتمالاً، مدل ردمی ابتدا در چین به طور رسمی معرفی می‌شود  و احتمال داده می‌شود که سری می ۱۱ تی شیائومی ممکن است تا اکتبر (مهر – آبان) وارد بازار جهانی/ هند شود.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.