گلکسی ام ۵۲ دارای ۵جی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز سوپر آمولد و دوربین 64 مگاپیکسلی می آید

سامسونگ یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده است، زیرا مدل‌های سری گلکسی ای (Galaxy A) و سری گلکسی ام (Galaxy M) آن به طور گسترده در بازار جهانی عرضه می‌شود و مورد استقبال کم نظیر کاربران نیز قرار می‌گیرد.در چند ساعت گذشته، جزئیات جدیدی در مورد گوشی هوشمند گلکسی ام ۵۲  مجهز به ۵جی (Galaxy M 52 5G) آینده سامسونگ فاش شده است. همراه چیکاو باشید.

تصاویر موجود در گالری نشان می‌دهد که تلفن هوشمند جدید سامسونگ باید دارای پشتی با بافت خط‌دار باشد، یک ماژول دوربین مستطیل شکل در پنل پشتی گوشی خودنمایی می‌کند که شامل سه سنسور به علاوه فلاش LED است. این سنسورها شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسل اصلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و دوربین عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. اگرچه ما شایعاتی در مورد دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی نیز شنیده‌ایم. در جلو نیز صفحه نمایش این گوشی هوشمند را می‌توانیم مشاهده کنیم که در قسمت وسط بالای آن یک حفره هول پانچ برای تعبیه حسگر سلفی ایجاد شده است. به گفته افشاگر این خبر Ishan Agarwal، به احتمال زیاد این صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد خواهد بود که می‌تواند از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی کند.

صفحه نمایش گوشی هوشمند گلکسی ام ۵۲  مجهز به ۵جی (Galaxy M 52 5G) - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند گلکسی ام ۵۲ مجهز به ۵جی سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی ام ۵۲ دارای ۵جی سامسونگ باید ابعاد ۷ در ۷۶  در ۱۶۴ میلی متر  داشته باشد، در حالی که وزن آن نیز حدود ۱۷۵ گرم خواهد بود. در داخل بدنه‌ی این گوشی به احتمال زیاد از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام استفاده می‌شود که ۸ گیگابایت رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز با آن جفت می‌شوند اما هنوز جزئیات ظرفیت باتری لو نرفته است.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی ام ۵۲ مجهز به ۵جی سامسونگ - چیکاو

انتظار می‌رود که گوشی جدید سامسونگ گلکسی ام ۵۲ مجهز به ۵جی به زودی وارد بازار هند شود. البته این نکته نیز هنوز مشخص نشده است که آیا سامسونگ این گوشی هوشمند را در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد کرد یا خیر. در صورتی که جزئیاتی در این مورد منتشر شود بلافاصله شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.