مشخصات کامل گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ام ۵۲ دارای ۵ جی فاش شد

مشخصات گلکسی ام ۳۲ دارای ۵جی (M32 5G) سامسونگ دیروز به بیرون درز کرد و امروز مشخصات یک گوشی کمی قوی‌تر از سری M یعنی گلکسی ام ۵۲ دارای ۵جی (M52 5G) فاش شد. طبق گفته Ishan Agarwal، این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸جی (Snapdragon 778G) کوالکام است. این گوشی از صفحه نمایش بزرگ بهره می‌برد و ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن قرار گرفته است. همراه چیکاو باشید.

گفته می‌شود گلکسی ام ۵۲ 5G دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع سوپر آمولد بوده و از وضوح  Full HD استفاده می‌کند و در گوشه سمت راست بالای نمایشگر نیز حفره‌ی هول پانچ برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده که یک حسگر 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی در نظر گرفته شده است.

براساس گزارش‌ها، ماژول پنل پشتی شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسل با f/1.8 ، حسگر فوق عریض 12 مگاپیکسل f/2.2 و دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 به عنوان سنسور تشخیص عمق تصویر است. برخی از تصاویر نشان دهنده حسگر چهارم است که ممکن است یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر برای عکس‌برداری ماکرو باشد.

ماژول پنل پشتی گلکسی ام 32 - چیکاو

از نظر نرم‌افزاری باید انتظار داشته باشیم تا این گوشی رابط کاربری One UI 3.1 را بر روی اندروید ۱۱ اجرا کند. همچنین ویژگی‌های امنیتی Knox 3.7 سامسونگ مانند پوشه ایمن، Quick Switch و پیشنهادات محتوا از قابلیت‌های این گوشی است. گلکسی ام ۵۲ نسخه‌ی ۵جی درکل دستگاه نسبتاً جمع و جوری خواهد بود که با ابعاد 164 در 75 در 7 میلی متر و وزن بسیار مناسب 175 گرم عرضه خواهد شد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.