تلفن های هوشمند شیائومی ۱۱تی در ۲۴ شهریور معرفی می شوند

شیائومی در حساب توییتر خود تاریخ معرفی سری جدید تلفن‌های هوشمند پرچمدار شیائومی ۱۱ تی XIAOMI 11T)) خود را تأیید کرده است. اولین نمایش عمومی این دستگاه‌ها در ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) انجام می‌شود. در عین حال، سازنده به کاربران در مورد برخی از جزئیات فنی دستگاه‌ها نیز گفت. به عنوان مثال، از مجموعه‌ای از شایعات، برخی اطلاعات در مورد شیائومی ۱۱ تی پرو در دسته داده‌های تأیید شده قرار می‌گیرد. همراه چیکاو باشید.

مشخص است که تیم شیائومی مدت‌هاست خود را برای عرضه سری جدید پرچمداران نسبتاً مقرون به صرفه آماده می‌کند. بر اساس کانال محبوب یوتیوب The Pixel، مدل بزرگتر تراشه پیشرفته اسنپدراگون  ۸۸۸، صفحه نمایش اولد (OLED) با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ وات دریافت می‌کند (مورد دوم به طور رسمی توسط شیائومی در توییتر تأیید شد).

تلفن‌های هوشمند پرچمدار شیائومی ۱۱ تی XIAOMI 11T)) - چیکاو

به برای مقایسه، نسخه نسل قبلی شیائومی می ۱۰ تی پرو در یک زمانی شارژر ۳۳ وات  به همراه صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز اما از نوع LCD دریافت کرد. این پست در توییتر به طور غیر مستقیم ترک شیائومی از نام تجاری Mi را تایید می‌کند. نام مربوطه در هیچ کجای متن موجود نیست.

منابع داخلی همچنین قیمت ۱۱ تی پرو را فاش کرده‌اند. این تلفن هوشمند ۵۷۰ تا ۶۵۷ دلار قیمت خواهد داشت. می ۱۰ تب پرو در ایالات متحده در دسترس نبود و در اروپا معادل ۵۴۴ دلار هزینه داشت. با توجه به پیشرفت‌های احتمالی، قیمت جدید ممکن است کاملا مناسب باشد، البته اگر اطلاعات درست باشد، محصول جدید می‌تواند به یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های هوشمند با تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ تبدیل شود که تقریباً مشابه ریلمی جی تی (Realme GT) خواهد بود.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.