هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ شیائومی به عنوان یک کپی ارزان از اپل ایرپادز  ارائه شده است

با حذف تدریجی جک ۳.۵ میلی متری هدفون، ارتش هدست‌های بی‌سیم در حال گسترش است. در میان این لشکر عظیم، یکی از رهبران این بازار برند شیائومی است که امروز هدست هدفون استریو کاملاً بی‌سیم ردمی بادز ۳ (Redmi Buds 3) را به بازار معرفی کرد. همراه چیکاو باشید.

قیمت این دستگاه در بستر تأمین سرمایه جمعی ۲۵ دلار بود و با این مبلغ، این گجت کاربر از کدک‌های صوتی سازگار aptX ، بلوتوث ۵.۲ و حذف نویز برای تماس‌های cVc پشتیبانی می‌کند. هدفون بی‌سیم ردمی بادز ۳ در ظاهر ویژگی‌های اپل ایر پادز (Apple AirPods) را در خود داشته و از  و از جوانه‌های نیمه گوش پشتیبانی می‌کند. وزن یک ایرباد تنها ۴.۵ گرم است و وزن کلی این هدست به همراه قاب شارژ ۴۲ گرم است.

قیمت هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ شیائومی - چیکاو

وقتی هدفون را از گوش خود جدا می‌کنید، پخش صدا به طور خودکار متوقف می‌شود. کنترل حساس به لمس است و  همچنین از تأییدیه IP54 پشتیبانی می‌کنند که در مقابل نفوذ گرد و خاک و همچنین پاشش آب مقاومت دارند.

در داخل این هدفون کاملاً بی‌سیم ردمی بادز ۳ شیائومی یک تراشه کوالکام QCC3040 وجود دارد که از کیفیت و تأخیر صدا و همچنین درایورهای سیم پیچ متحرک ۱۲ میلی متری پشتیبانی می‌کند.

قابلیت های هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ شیائومی - چیکاو

شیائومی ادعا می کند که با یک بار شارژ جوانه‌های هدفون می‌توانند تا مدت ۵ ساعت کار کنند اما در صورتی که میزان شارژ کیس را نیز به آن اضافه کنیم، مدت زمان پخش به حدود ۲۰ ساعت می‌رسد. این هدفون کاملا بی‌سیم از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و با تنها ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان از آن برای ۱.۵ ساعت پخش موسیقی استفاده کرد.

طراحی هدفون بی سیم ردمی بادز ۳ شیائومی - چیکاو

هدفون ردمی بادز ۳ بی سیم شیائومی حالت بازی با تاخیر کم، میکروفون دوگانه داخلی و فناوری لغو تماس cVc را ارائه می‌دهد که می‌تواند به طور پویا سر و صدای محیط و صدای اکوستیک را کاهش دهد تا صدای مکالمه واضح‌تری را برای کاربر به ارمغان آورد. این هدفون بی‌سیم استریوی شیائومی برای اطمینان از انتقال همزمان صدا بین هدفون، بهبود ثبات اتصال و کاهش برخی از مشکلات صوتی از True Wireless Mirroringپشتیبانی می‌کند. 

 

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.