ساعت هوشمند جدید رد مجیک واچ وایتالتی ادیشن با صفحه نمایش کوچکتر و قیمت ارزان تر عرضه می شود

رد مجیک Red Magic در ابتدای سال جاری اولین ساعت هوشمند خود را همراه با معرفی گوشی‌های هوشمند رد مجیک ۶  (Red Magic 6) معرفی کرد. اکنون، مشخص شده است که هنگام معرفی گوشی هوشمند رد مجیک ۶ اس پرو  (Red Magic 6 S pro)  یک ساعت هوشمند دیگر را نیز معرفی خواهد کرد. ساعت هوشمند جدید با عنوان رد مجیک واچ وایتالتی ادیشن (Red Magic Watch Vitality Edition) یا لایت/ یوث (Lite/Youth) وارد بازار می‌شود و کوچکتر و ارزان‌تر از ساعت هوشمند رد مجیک واچ خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

یک پوستر رسمی که ورود ساعت هوشمند را تأیید می‌کند، نشان می‌دهد که این ساعت در دو رنگ مشکی و نقره‌ای با بندهای سیلیکونی مطابقت دارد. علاوه بر این، دارای بدنه فلزی و دو دکمه خواهد بود. سازنده تغییراتی در طراحی خود ایجاد کرده است که ازجمله می‌توان به استفاده از صفحه نمایش کوچکتر ۱.۱۹ اینچی در مقایسه با صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی رد مجیک واچ اشاره کرد. خوشبختانه صفحه نمایش این ساعت هوشمند نیز همچون مدل پیشین از نوع آمولد خواهد بود از AOD نیز پشتیبانی می‌کند.

رد مجیک واچ وایتالتی ادیشن در مقایسه با خواهر و برادرش که ۳۰ گرم وزن دارد، سبک‌تر بوده و تنها ۲۳ گرم وزن دارد. رد مجیک می‌گوید این ساعت هوشمند همچنین از چندین حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند معیارهای متعدد سلامتی را نیز اندازه گیری کند.پ

طراحی رد مجیک واچ وایتالتی ادیشن - چیکاو

در حالی که رد مجیک برای اعلام قیمت این ساعت هوشمند سکوت کرده است، حساب Weibo چینی، WHYLAB، فاش کرده است که انتظار می‌رود قیمت این ساعت هوشمند ۴۹۹ یوآن (۷۷ دلار) باشد. برای مقایسه، رد مجیک واچ در ماه مارس (اسفند گذشته) با قیمت ۹۹۹ یوآن (۹۳ دلار آمریکا) عرضه شد.  ساعت هوشمند جدید در کنار گوشی هوشمند رد مجیک ۶ اس پرو معرفی می‌شود که رونمایی از آن برای فردا ساعت ۱۵ (به وقت چین) برنامه ریزی شده است.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.