قیمت، مشخصات و گزینه های رنگ گوشی های ریلمی جی‌تی و جی‌تی مستر ادیشن در هند فاش شد

ریلمی گوشی‌های هوشمند ریلمی جی‌تی (Realme GT) و جی‌تی مستر ادیشن (GT Master Edition) را در 17 اوت (۲۶ مرداد) در هند معرفی می‌کند. در آستانه رونمایی، ریلمی تایمز (Realme Times) با یوگش برار (Yogesh Brar) افشاگر خبرهای فناوری همکاری کرده است تا قیمت، پیکربندی و انواع رنگ هر دو گوشی هوشمند را برای آن سایت فاش کند. همراه چیکاو باشید.

افشای اطلاعات جدید نشان می دهد که گوشی ریلمی جی‌تی در دو گزینه 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی و 12 گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی در هند عرضه خواهد شد. این محصول در سه رنگ جذاب آبی (Dashing Blue)، نقره‌ای (Dashing Silver) و زرد مسابقه‌ای (Racing Yellow) به فروش خواهد رسید. البته از قیمت دقیق گوشی هوشمند ریلمی جی‌تی ۵جی (GT 5G) به آن صورت اطلاعات زیادی در دست نیست اما گفته می‌شود که با توجه به قیمت ریلمی جی‌تی ۵جی که کمتر از 30،000 روپیه (404 دلار آمریکا) قیمت گذاری می‌شود، به احتمال زیاد گوشی مدل ریلمی جی‌تی نیز می‌تواند با قیمت حدود 35000 روپیه (471 دلار آمریکا) در کشور هند به بازار راه یابد.  

گوشی دیگر ریلمی یعنی نسخه‌ی ریلمی جی‌تی مستر ادیشن در دو گزینه برای انتخاب در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که از جمله با 8 گیگابایت رم بعلاوه‌ی 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود. احتمالاً این دو نوع به ترتیب با قیمت 25999 روپیه (350 دلار آمریکا) و 27999 روپیه (377 دلار دلار) به فروش خواهند رسید. انواع رنگ آن شامل مشکی (Cosmos Black)، خاکستری (Voyager Grey) و سفید (Luna White) است. در نهایت، این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که گوشی هوشمند ریلمی نسخه‌ی Realme GT Master Explorer Edition در سرزمین هند عرضه نخواهد شد.

مشخصات گوشی‌های هوشمند ریلمی جی‌تی و ریلمی جی‌تی مستر ادیشن

مشخصات گوشی‌های هوشمند ریلمی جی‌تی و ریلمی جی‌تی مستر ادیشن - چیکاو

تلفن هوشمند ریلمی جی‌تی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع سوپر آمولد و کیفیت فول اچ دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شود. در حالی که گوشی هوشمند دیگر ریلمی با صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع سوپر آمولد و کیفیت فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌شود. گوشی اولی از دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار می‌شود اما گوشی دومی برای دوربین جلو به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. برای ماژول دوربین پشت گوشی نیز هر دو تلفن همراه از ماژول یکسان بهره خواهند برد که شامل یک مجموعه‌ی سه‌گانه خواهد بود که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل کیفیت دارد و دو حسگر ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز به عنوان لنز فوق عریض و سنسور ماکرو در این ماژول قرار داده می‌شوند.

گوشی هوشمند ریلمی جی‌تی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز می‌شود و انرژی آن را نیز یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد اما گوشی دیگر یعنی ریلمی جی‌تی مستر ادیشن از  پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام برخوردار می‌شود و یک باتری با ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت نیز انرژی مورد نیاز آن را برآورده می‌کند. هر دو گوشی از قابلیت شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کنند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.