اولین به روزرسانی سیستم عامل برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ منتشر شد

در حالی که تقریباً یک هفته تا شروع عرضه‌ی ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 (Galaxy Watch 4) و گلکسی واچ 4 کلاسیک (Galaxy Watch 4 Classic) به مشتریان باقی مانده است، سامسونگ در حال حاضر اولین به روز رسانی سیستم عامل را برای این پوشیدنی‌های جدید خود با سیستم عامل Wear OS عرضه می‌کند. همراه چیکاو باشید.

با توجه به تغییرات رسمی‌، به روزرسانی سیستم عامل باعث بهبود ثبات این دستگاه‌های پوشیدنی و  رفع اشکالات آن‌ها می‌شود. اضافه شدن ویژگی‌های جدید باعث افزایش عملکرد و بهبود عملکرد این دستگاه‌های پوشیدنی می‌شود. این به روز رسانی دارای سیستم عامل نسخه R8xxXXU1BUH5 بوده و حجم آن نیز تنها 290.52 مگابایت است.

اولین مورد از بسیاری از به روز رسانی های سیستم عامل Wear OS/One UI

طرفداران سامسونگ که ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ یا گلکسی واچ ۴ کلاسیک را پیش خرید کرده اند یا قصد خرید یکی از این پوشیدنی‌های هوشمند را در هفته آینده دارند، باید به محض همگام سازی ساعت هوشمند با تلفن هوشمند خود، اولین به روزرسانی سیستم عامل را از طریق برنامه Wearable بارگیری کنند. بله، دو ساعت هوشمند جدید نسخه جدیدی از Wear OS را که توسط سامسونگ و گوگل توسعه یافته است اجرا می‌کنند‌، اما روند به روز رسانی تقریباً مانند قبل است.

اولین مورد از به روز رسانی های سیستم عامل Wear OS/One UI - چیکاو

برخلاف دیگر ساعت‌های هوشمند Wear OS، پوشیدنی‌های سامسونگ شامل راه انداز اختصاصی One UI است که به آنها کمک می‌کند تا با اکوسیستم گلکسی سامسونگ بیشتر ادغام شوند. ساعت‌های هوشمند جدید حتی می‌توانند صفحه نمایش ساعت خود را با صفحه کاور گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ ۳ (Galaxy Z Flip 3) سامسونگ همگام سازی کنند.

ما انتظار داریم این یکی از بسیاری از به روزرسانی‌های سیستم عامل برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ باشد، بنابراین اگر می‌خواهید با پیشرفت‌های آینده همگام باشید، با ما همراه باشید.

 

منبع Sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.