مشخصات کامل ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ فاش شد

گلکسی واچ ۴ کلاسیک (Galaxy Watch 4 Classic) یکی از مدل‌های سری ساعت‌های هوشمند جدید گلکسی واچ (Galaxy Watch) سامسونگ  است که قرار است در هفته آینده در رویداد آنپکد گلکسی (Galaxy Unpacked) از سوی سامسونگ معرفی شود. در حالی که چندین گزارش از مشخصات و حتی تصاویر این ساعت‌های هوشمند فاش شده است و پیش از این نیز درباره تصاویر زنده آن خواندیم، اما باز افشای جدید درباره‌ی این ساعت منتشر شده که در قالب یک برگه مشخصات رسمی به صورت آنلاین ظاهر شده است. همراه چیکاو باشید.

برگه مشخصات فاش شده توسط افشا کننده‌ای به نام @_snoopytech_ در توییتر ارسال شده است که تمام ویژگی‌ها و جزئیات فنی نسخه 46 میلی متری ساعت هوشمند را شامل می‌شود.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری دارای صفحه نمایش 1.36 اینچی با رزولوشن 450 در 450 و 330۳۳۰ پیکسل در  اینچ مربع خواهد بود. این یک صفحه نمایش از پنل «سوپر امولد تمام رنگی همیشه روشن» (Super AMOLED Full Color Always-on Display)  برخوردار خواهد شد و توسط یک محافظ صفحه گوریلا گلس دی- ایکس جدید شرکت کورنینگ (Corning’s new Gorilla Glass DX) محافظت می‌شود. این ساعت دارای استاندارد ضد آب IP68 خواهد بود به این  معنی  است که می‌تواند حداکثر به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق نهایتاً یک و نیم متری آب دوام بیاورد (ولی به طور اکید توصیه می‌شود به هیچ عنوان این استاندارد را امتحان نکنید زیرا در صورت نفوذ آب به داخل ساعت و خراب شدن، شرکت گارانتی این مورد را تقبل نمی کند)، گواهینامه‌ی درجه‌ی ۵ ضد آب ATM (یعنی فشار آب تا عمق ۵۰ متری را می‌تواند تحمل کند) و دارای گواهینامه استاندارد نظامی ایالات متحده: MID STD 810G را نیز کسب کرده است که منظور برای استفاده در شرایط بسیار سخت است.

مشخصات گلکسی واچ ۴ کلاسیک - چیکاو

این ساعت به پردازنده اگزینوس W920 با 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. همان طور که انتظار می‌رفت، این ساعت با سیستم عامل Wear OS و رابط کاربریOne UI Watch 3.5 عرضه خواهد شد. برگه مشخصات می‌گوید که این ساعت با Play Store ، Google Maps ، Google Pay و Samsung Pay ، Google Assistant ، Bixby و YouTube Music عرضه می‌شود. دارندگان گوشی‌های گلکسی می‌توانند برنامه‌های تلفن هوشمند خود را به طور خودکار روی ساعت نصب کنند.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک دارای بلوتوث 5.0، NFC ، Wi-Fi دو بانده، GPS ، GLONASS ، Beidou ، Gallileo ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و فشارسنج است. همچنین از سنسور بهداشتی 3 بهره می‌برد که سنسور PPG، سنسور ECG و سنسور BIA (تجزیه امپدانس بدن) در یک سنسور ترکیب شده است. ضمن این که دو الکترود برای نوار قلب و دو الکترود برای آنالیز بدن نیز وجود دارد.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک ویژگی‌های اساسی مانند تعداد شمارش گام‌ها، محاسبه‌ی مسافت طی شده، ارتفاع سنج، ضربان قلب و کالری سوزانده شده، و موارد پیشرفته‌تر مانندECG ، اندازه‌گیری مزان اکسیژن خون،  پایش وضعیت خواب و فشار خون را پیگیری می کند. همچنین تجزیه و تحلیل ساختار بدن، تشخیص خروپف، نظارت بر استرس، نظارت بر تغذیه، چرخه قاعدگی و تمیز کردن دست وجود دارد. در برگه مشخصات از تشخیص خودکار برای بیش از 40 تمرین، یک شمارنده خودکار و یک مربی در حال اجرا نام برده شده است.

Galaxy Watch 4 Classic - چیکاو

یک باتری 360 میلی آمپر ساعتی درون این ساعت وجود دارد و برگه مشخصات می‌گوید که شارژ کامل آن 1 ساعت و 40 دقیقه طول می‌کشد. همچنین از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک با دستگاه‌های زیر سامسونگ سازگار است: گلکسی اس ۶ و نسخه های بعدی، گلکسی نوت ۸ و نسخه های بعدی ، سری گلکسی زد، و دستگاه های گلکسی ایی ( (Galaxy A و جی (J) از سال 2016 و بعد. همچنین با گلکسی بادز پلاس و بالاتر کار می‌کند. همچنین با سایر گوشی‌های اندرویدی با اندروید 6.0 و بالاتر و حداقل 1.5 گیگابایت رم نیز سازگار است.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.