لپ‌تاپ ریلمی بوک در چین ، هند و سایر کشورهای دنیا در دسترس خریداران قرار می‌گیرد

نوت‌ بوک ریلمی با نمایشگر ۱۴ و۱۵.۶ اینچی، رم ۸ یا ۱۶، حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت، پردازنده  i3 یا i5 نسل ۱۱ اینتل، باتری ۵۴ وات ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات با ۱۱ ساعت شارژ دهی و نمایشگر لمسی در سرتاسر جهان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش چیکاو و به نقل از gizmochina، ریلمی امروز به طور رسمی اولین لپ تاپ خود را با نام ریلمی بوک (Realme Book) را برای عرضه در بازارهای چین، هند و بازارهای مختلف سرتاسر جهان معرفی کرد. اکنون که این شرکت لپ‌تاپ ریلمی بوک را برای عرضه‌ی در سرزمین مادری و دیگر مناطق جهان معرفی کرده ، بهتر است تا با هم مروری سریع بر انواع نسخه‌ها، زمان در دسترس قرار گرفتن و قیمت ریلمی بوک در بازارهای مختلف جهان داشته باشیم.

اگر توجه داشته باشید، این لپ‌تاپ ریلمی در چین، در نسخه‌های مختلف با رم ۸ و 16 گیگابایتی با قیمت کاملاً یکسانی در دوره تبلیغاتی عرضه خواهند شد. بنابراین اگر در حال خرید نوت بوک ریلمی جدید در بازار داخلی هستید، به دست آوردن مدل درجه یک با رم دو برابری به طور مسلم که کاملاً منطقی است. همچنین، در حالی که این شرکت چهار  نسخه‌ی مختلف از این نوع لپ تاپ را معرفی کرده است، همه‌ی نسخه‌های معرفی شده که در همه‌ی بازارها موجود نخواهد شد بلکه در هر منطقه یا کشور ممکن است برخی از مدل‌ها عرضه شود. به احتمال زیاد در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری در این مورد و همچنین قیمت دقیق آن برای هر منطقه وتاریخ عرضه و در دسترس بودن بازارهای خاص جهانی را دریافت خواهیم کرد.

همچنین لازم به ذکر است که در بازارهای چین و جهان، نوت بوک ریلمی جدید به عنوان ریلمی بوک به فروش می‌رسد، در حالی که همین لپ‌تاپ در هند، به طور رسمی ریلمی بوک اسلیم نامیده می‌شود.

طراحی و مشخصات ریلمی بوک

طراحی و مشخصات ریلمی بوک - چیکاو

ریلمی بوک با بدنه‌ای تمام فلزی دارد که لوگوی برند با نشان تجاری آینه‌ای آن جلب توجه می‌کند. در قسمت جلو دارای صفحه کلید با نور پس زمینه است. وزن این لپ تاپ تنها 1.38 کیلوگرم بوده و اندازه آن 14.9 میلی متر است و در دو مدل آبی و خاکستری عرضه می‌شود.

لپ تاپ جدید از پردازنده‌های نسل 11 اینتل یعنی Core i3 ، یا Core i5 قدرت می‌گیرد. این دستگاه با حافظه‌ی 8 یا 16 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه SSD PCIe پشتیبانی می‌کند. برای گرافیک، این نوت بوک دارای گرافیک Iris Xe اینتل است. این لپ‌تاپ به طور پیش فرض ویندوز 10 را در در هنگام عرضه به بازار اجرا می‌کند اما در آینده از به روزرسانی ویندوز 11 نیز پشتیبانی می‌کند. برای پورت‌ها، این شرکت جک هدفون ۳.۵ میلی متری، USB-A 3.2، Thunderbolt 4 و حتی پورت USB-C 3.2 را نیز ارائه می‌دهد.

ریلمی بوک دارای باتری 54 وات ساعت است که با شارژ فوق سریع ۶۵ واتی همراه شده است. تنها 30 دقیقه شارژ می‌تواند ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کند. این شرکت وعده عمر باتری تا 11 ساعت را می‌دهد.

سایر ویژگی‌ها شامل اتصال به رایانه است که به تلفن هوشمند Realme اجازه می‌دهد تا به این لپ‌تاپ متصل شود. این دستگاه از عملکرد کشیدن و رها کردن ساده برای انتقال فایل‌های گوشی و لپ‌تاپ بر روی نمایشگر  این نوت بوک پشتیبانی می‌کند.

قیمت این لپ‌تاپ با مشخصات i3 + 8GB + 256GB در حدود ۷۴۹ دلار، با مشخصات i3 + 8GB + 512GB در حدود ۷۹۹ دلار، با مشخصات i5 + 8GB + 512GB در حدود ۹۶۹ دلار و سرانجام با مشخصات i5 + 16GB + 512GB در حدود ۹۹۹ دلار تعیین شده است. پیش فروش این لپ‌تاپ ریلمی بوک در چین از ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد) شروع می‌شود و از تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) نیز تحویل خریداران خواهد شد. فروش این لپ‌تاپ در هند نیز از ۳۰ آگوست ۲۰۲۱ (۲۱ شهریور) اغاز می‌شود. ریلمی اعلام کرد که عرضه جهانی این لپتاپ ریلمی با توجه به کشورهای مختلف، تازخ‌های متفاوتی خواهند داشت که بعداً به تفکیک در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.