عرضه‌ی جهانی گوشی آکسون۳۰ دارای ۵جی از ۱۸ شهریور در سرتاسر جهان آغاز می شود

شرکت ZTE عرضه‌ی سراسری گوشی آکسون ۳۰ نسخه‌ی ۵جی –  Axon 30 5G، مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر، ماژول دوربین چهارگانه برای پنل پشتی و تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون را از ۱۸ شهریور در سرتاسر جهان آغاز می‌کند.

ماه گذشته ZTE از گوشی هوشمند اکسون ۳۰ مجهز به ۵جی رونمایی کرد، گوشی هوشمندی که دوربین سلفی را در زیر نمایشگر پنهان می‌کند. چند روز بعد، این شرکت به طور موقت تاریخ عرضه‌ی جهانی را برای ماه سپتامبر (شهریور – مهر) تعیین کرد، اما اکنون تاریخ دقیق عرضه‌ی آن را در مناطق مختلف جهان اعلام کرده است  این تلفن در چندین کشور در سراسر جهان در 9 سپتامبر (۱۸ شهریور) در دسترس خواهد بود. در ادامه با چیکاو همراه باشید.

گوشی هوشمند آکسون ۳۰ دارای ۵جی، با نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با برچسب قیمت 500 دلار در ایالات متحده، 500 یورو در اروپا و 430 پوند در انگلستان به فروش خواهد رسید. اما اگر کاربران مدل با مشخصات بالاتری را ترجیح دهند، این گوشی با میزان 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز می‌تواند در دسترس قرار گیرد اما قیمت آن ۶۰۰ دلار، ۶۰۰ یورو و ۵۲۰ پوند انگلیس خواهد بود.

آکسون ۳۰ نسخه‌ی ۵جی - چیکاو

علاقه‌مندان برای خرید این تلفن همراه می‌توانند یک دستگاه را از فروشگاه وب رسمی این شرکت خریداری کنند. در ادامه لیست کاملی از کشورهایی که این تلفن هوشمند در آن سرزمین در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، به شرح زیر است:

اروپا: اتریش، بلژیک، لتونی، بلغارستان، لیتوانی، کرواسی، لوکزامبورگ، قبرس، مالت، جمهوری چک، هلند، دانمارک، استونی، پرتغال، فنلاند، رومانی، اسلواکی، آلمان، اسلوونی، یونان، مجارستان، سوئد، ایرلند، ایتالیا، اسپانیا، لهستان، فرانسه، انگلستان.

آمریکای شمالی: ایالات متحده، کانادا.

آسیا و اقیانوسیه: استرالیا، سنگاپور، اندونزی، ماکائو SAR چین، مالزی، فیلیپین، ویتنام، کره جنوبی، هنگ کنگ SAR چین، تایلند، اوکراین.

خاورمیانه: اسرائیل، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، کویت.

آفریقا: آفریقای جنوبی.

آنچه این تلفن را منحصر به فرد می‌کند دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که در پشت نمایشگر پنهان می‌شود. این سنسور دارای پیکسل های 1.12 میکرومتر است که می‌تواند پس از تصویر، با ترکیب هر ۴ پیکسل مجاور با یکدیگر، یک پیکسل بسیار بزرگ به قطر 2.24 میکرومتر را تولید کند. این کار باعث می‌شود تا نور بیشتری جذب شده و عکس از روشنایی، شفافیت و جزئیات بیشتر برخوردار شود. ZTE الگوریتم خاص خود را برای بهترین پردازش عکس‌های سلفی از طریق صفحه نمایش ایجاد کرد.

Axon 30 5G - چیکاو

خود صفحه نمایش گوشی آکسون ۳۰ نسخه‌ی ۵جی نیز کاملاً خاص است. ZTE راهی پیدا کرد که تراکم پیکسلی کامل 400 پیکسل بر اینچ یا بالاتر را در بخشی که دوربین در زیر نمایشگر پنهان شده، حفظ کند تا بتواند با تراکم پیکسلی دیگر بخش‌های صفحه نمایش مطابقت داشته باشد.

صفحه نمایش گوشی آکسون ۳۰ نسخه‌ی ۵جی - چیکاو

ساختار صفحه نمایش به گونه‌ای است که اجازه می‌دهد نور بیشتری به دوربین برسد در حالی که قسمت بالای دوربین کمتر قابل توجه است. در مورد خود صفحه نمایش هم گفتنی است که از پنل ۶.۹۲ اینچی سوپر آمولد پشتیبانی کرده و وضوح 1080P پلاس را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ را ارائه داده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز را پشتیبانی می‌کند.. دارای ماتریس 10 بیتی با پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگ DCI-P3 است.

نکته‌ی قابل توجه این است که گوشی آکسون ۳۰ دارای ۵ جی، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام بهره می‌برد، ضمن این که دو برادر و خواهر دیگر او یعنی اکسون ۳۰ پرو و آکسون ۳۰ پرو اولترا، برخلاف مدل ۵جی معمولی، از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام در بطن خود استفاده می‌کنند. این گوشی در پنل پشتی از ماژول دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی واید (1/1.73 اینچ سایز سنسور)، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسل، حسگر ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.