گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ مجهز به صفحه نمایش Eco² OLED روشن تر و کم مصرف است

در اوایل ماه جاری، غول الکترونیکی کره جنوبی، سامسونگ، گوشی هوشمند تاشو نسل بعدی خود، گلکسی زد فولد ۳ را معرفی کرد. تلفن هوشمند تاشو جدید سامسونگ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، با استفاده از تأییده‌ی درجه مقاومت IPX8 در برابر آب، شاسی بسیار مقاوم و پشتیبانی از اس پن را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، گوشی تاشوی زد فولد ۳ از یک صفحه نمایش جدید کارآمدتر با نام Eco² OLED استفاده می‌کند. همراه چیکاو باشید.

صفحه نمایش Eco² OLED اوایل امروز توسط سامسونگ دیسپلی معرفی شد. پنل جدید که با گوشی گلکسی Z Fold 3 عرضه می‌شود، 25 درصد از نظر پنل اولد زود فولد ۲ کارآمدتر است. Eco² OLED به جای پلاریزر معمولی از ساختار لمینت پانل جدید استفاده می‌کند. ساختار لمینت بازتاب نور خارجی را مسدود کرده و میزان عبور نور را تا 33 درصد افزایش می‌دهد. به طور خلاصه، Eco OLED یک صفحه نمایش روشن‌تر با مصرف برق کمتر است.

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ - چیکاو

سانگچول کیم (Sungchul Kim)، رئیس و مدیر بخش Mobile Display Business سامسونگ دیسپلی، گفت: «علاوه بر Eco² OLED، سامسونگ دیسپلی به بهینه‌سازی فن‌آوری‌های جدید و تولید مواد ارگانیک که تخلیه باتری را کاهش می‌دهد، ادامه خواهد داد.»

گوشی گلکسی Z Fold 3 - چیکاو

نمایشگر Eco² OLED یکی از اولین نمایشگرهایی است که جایگزین پلاریزر شده است. بنابراین ، صفحه قطبی کننده، که معمولاً در پنل‌های OLED استفاده می‌شود، روشنایی را تا 50 درصد کاهش می‌دهد زیرا سعی می‌کند با مسدود کردن نور خارج از صفحه، میزان دید را افزایش دهد. پنل جدید همچنین دوربین زیر پنل را در زد فولد ۳ فعال می‌کند و تجربه‌ای یکپارچه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد:

«پنل Eco² OLED نه تنها تراکم پیکسل را بهینه می‌کند، بلکه با مزایای اضافی حذف پلاریزر، نور بیشتری در معرض UPC قرار می‌گیرد و در نتیجه میزان عبور در ماژول دوربین را افزایش می‌دهد و با استفاده از حداقل پیکسل در بالای حفره‌ی دوربین، Eco² OLED یک طراحی تمام صفحه واقعی را ارائه داده و سطح دید را افزایش می‌دهد تا کاربران یک صفحه‌ی بدون شکستگی برای دسترسی به برنامه‌ها، سرگرمی‌ها و بازی‌های مورد علاقه خود داشته باشند.»

سامسونگ پتنت پنل Eco² OLED را در هفت بازار شامل کره جنوبی، انگلستان، ایالات متحده، چین و ژاپن ثبت کرده است.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.