یونسکو، موتورولا، ریلمی و میکرومکس در هند همکاری می‌کنند

ماه گذشته، میکرومکس (Micromax) تلفن هوشمند معمولی IN 2B را با چیپست T610 Unisoc عرضه کرد که از نظر بودجه مشخصات مناسبی را ارائه می‌داد. این اولین تلفن هوشمندی است که با این چیپست در هند عرضه می شود ، اما اکنون معاون اجرایی Unisoc (به Gizbot) خاطرنشان کرده است که تلفن‌های بیشتری با فناوری T610 وارد هند خواهند شد. همراه چیکاو باشید.

اریک ژو (Eric Zhou)، نایب رئیس اجرایی یونسکو (Unisoc)، گفت که یونسکو قبلاً با چندین تولید کننده تلفن‌های هوشمند هندی و چینی همکاری کرده است، که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده گوشی‌های جدیدی را به بازار عرضه کنند.

به طور خاص، یونسکو با ریلمی، میکرومکس و موتورولا همکاری خواهد کرد تا تلفن‌هایی با استفاده از تراشه‌ی یونسکو T610 را به هند برساند. در میان این مارک‌ها ، میکرومکس قبلاً تلفن هوشمند In 2B را با T610 عرضه کرده است. ما انتظار داریم ریلمی و موتورولا نیز به زودی تلفن‌های مجهز به T610 را در هند عرضه کنند.

علاوه بر این، یونسکو همچنین با آنر، هایسنس (Hisense) و تلکست (Telcast) نیز در بازار جهانی همکاری کرده است. طبق گزارشات، این شرکت چینی تراشه ساز 128 کشور در سراسر جهان را تحت پوشش خود قرار داده است و در حال حاضر قصد دارد سبد محصولات خود را در هند با سازندگان تلفن همراه هندی گسترش دهد.

مشخصات میکرومکس In 2B با تراشه‌ی یونسکو Unisoc T610

مشخصات میکرومکس In 2B با تراشه‌ی یونسکو Unisoc T610 - چیکاو

گوشی میکرومکس In 2B دارای یک صفحه نمایش 6.52 اینچی از نوع LCD با بریدگی قطره‌ای است. این تلفن هوشمند از یک پنل HD+ با تراکم ۲۶۹ پیکسل در هر اینچ مربع و 400 نیت روشنایی بهره می‌برد. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین دوگانه برای پنل پشت گوشی است که لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نیز با آن همراه شده است. در پنل جلو نیز یک حسگر ۵ مگاپیکسلی برای تماس‌های ویدیویی و عکس‌های سلفی قرار دارد.

گوشی هوشمند میکرومکس از تراشه‌ی یونسکو T610 بهره می‌برد که با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. همچنین اسلات کارت microSD برای افزایش میزان حافظه تعبیه شده است. از دیگر مشخصات آن می‌توان به جک هدفون 3.5 میلیمتری برای خروجی صدای هدفون و درگاه USB Type-C برای شارژ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی  اشاره کرد. این گوشی همراه از سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.