گوشی هوشمند میکرومکس  IN 2b در هند معرفی شد

میکرومکس نوامبر (آبان) گذشته با معرفی گوشی هوشمند IN 1b به بازار هند بازگشت. این شرکت امروز جانشین آن تلفن همراه را معرفی كرد كه میکرومکس  IN 2b نام دارد. همراه چبکاو باشید.

میکرومکس IN 2b با عنوان «No Hang Phone» تبلیغ می‌شود که نوید یک «تجربه یکپارچه و بدون تاخیر» را می‌دهد. و برای انجام این کار، سازنده‌ی گوشی هندی از تراشه Unisoc T610 که با ۴ یا ۶  گیگابایت رم همراه شده، استفاده کرده است. این تلفن هوشمند نسخه‌ی استوک (خام یا بدون تغییر) اندروید 11 را که فاقد هرگونه نرم افزار اضافی است، اجرا می کند و با نوید دوسال بروزرسانی همراه کرده است.

از نظر فضای ذخیره سازی، این تلفن همراه فقط با یک گزینه‌ی 64 گیگابایت عرضه می‌شود اما از اسلات کارت microSD اختصاصی نیز بهره می‌برد که امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت دیگر را نیز در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

گوشی میکرومکس IN 2b - چیکاو

میکرومکس IN 2b با یک نمایشگر ۶.۵۲ اینچی HD+ همراه شده که در بالای نمایشگر بریدگی قطره‌ای برای تعبیه‌ی دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود. پنل پشتی گوشی هوشمند از الگویی شبیه به ریلمی سی۳ (Realme C3) پیروی می‌کند که حسگر اثر انگشت، بلندگو و ماژول دوربین دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر دیده می‌شود.

انرژی مورد نیاز این دستگاه را باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تآمین می‌کند که از طریق پورت USB-C با توان حداکثر 10 وات شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ی میکرومکس IN 2b می‌توان از جک هدفون 3.5 میلی متری، پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi دو بانده، VoLTE دوگانه و VoWiFi نام برد.

Micromax IN 2b smartphone - چیکاو

گوشی میکرومکس IN 2b در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه‌ی ۴ گیگابایت رم و ۶۴ مگاپیکسل حدود ۹۰ یورو (۱۰۵ دلار) قیمت دارد و نسخه‌ی دیگر با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی نیز با قیمت حدوداً ۱۰۰ یورو (۱۲۰ دلار) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. تلفن همراه میکرومکس IN 2b از ۵ آگوست (۱۵ مرداد جاری) از طریق وب‌سایت رسمی میکرومکس و فروشگاه آنلاین فلیپ کارت در سه گزینه‌ی رنگ سیاه، آبی و سبز در هند به فروش می‌رسد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.