راگ فون ۵ اس ایسوس با ۳ ارتقاء عمده وارد بازار می شود

ایسوس در نیمه دوم سال راگ فون ۳ اس (ROG Phone 3S) (معروف به راگ فون ۳ استریکس ادیشن ROG Phone 3 Strix Edition) را به عنوان نسخه پیشرفته راگ فون ۳ معرفی کرد. همراه چیکاو باشید.

در خبرهایی که به تازگی افشا شده است، گفته می‌شود که سازنده تایوانی ممکن است راگ فون ۵ اس را در 16 اوت (۲۵ مرداد) معرفی کند. تا زمان نگارش این مقاله، هیچ تأیید رسمی از سوی این نام تجاری اعلام نشده است یک افشاکننده‌ی ویتنامی به نام چون (Chun) اکنون ادعا کرده است که راگ فون ۵ اس با سه ارتقاء عمده نسبت به راگ فون ۵ اصلی که در اوایل سال جاری معرفی شد، وارد بازار می‌شود.

همان طور که انتظار می‌رفت، راگ فون ۵ اس با اسنپدراگون 888 پلاس وارد بازار می‌شود. این یک نسخه اورکلاک شده از اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است که به مدل‌های راگ فون ۵ قدرت می‌بخشد. دومین بهبود در دستگاه شامل نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود. در حالی که راگ فون ۵ نرخ تازه سازی 60/120/144 هرتز را ارائه می‌دهد، راگ فون ۵ اس از نرخ تازه سازی 60/90/120/144 هرتز پشتیبانی می‌کند.

راگ فون ۵ اس ایسوس با ۳ - چیکاو

سومین ارتقاء که در راگ فون ۵ اس مشاهده می شود ، پشتیبانی از رم مجازی است که می‌توان میزان رم دستگاه را تا میزان ۶ گیگابایت افزایش داد. به عنوان مثال، در صورتی که میزان رم دستگاه شما ۱۲ گیگابایت باشد می‌توان با افزایش حداکثر ۶ گیگابایت رم مجازی، میزان رم گوشی هوشمند را به ۱۸ گیگابایت رساند.

این افشاگر در ادامه گفت که مشخصات و طراحی راگ فون ۵ اس مشابه مدل اصلی خواهد بود. طبق خبرهای افشا شده‌ی اخیر، گوشی هوشمند راگ فون ۵ اس احتمال دارد که در نسخه‌های مختلفی مانند 16 گیگابایت رم بعلاوه‌ی 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 18 گیگابایت رم بعلاوه‌ی 512 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی عرضه شود. در حالی که انتظار می رود این تلفن هوشمند در تاریخ ۲۵ مرداد در چین عرضه شود، اما عرضه جهانی آن ممکن است در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) انجام شود. در حال حاضر ، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت راگ فون ۵ اس در دسترس نیست.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.