گوشی هوشمند iQOO ۸ پرو با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم در گیک بنچ مشاهده شد

گمانه زنی می‌شود که تلفن ویوو با کد V2141A که در برخی از سایت‌های صدور گواهینامه در چین ظاهر شده است می‌تواند یک گوشی پرچمدار از سری iQOO 8 باشد. همین دستگاه اکنون در سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده است که از فهرست مشخصات این تلفن که در گیک بنچ ثبت شده است، می‌توان به برخی از مشخصات کلیدی آن پی برد. همراه چیکاو باشید.

لیست موجود برای این گوشی ویوو در سایت گیک بنچ که با کد V2141A شناخته می‌شود، در مورد مشخصات این گوشی نشان می‌دهد که این تلفن همراه از پردازنده هشت هسته‌ای 3.00 گیگاهرتز کوالکام پشتیبانی می‌کند. نرخ‌های کلاک و نام رمز « lahaina» نشان می‌دهد که از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام بهره می‌برد.

گوشی ویوو - چیکاو

 تصاویر زیر نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با چند مقدار رم عرضه خواهد شد که ازجمله می‌توان به ۸ و ۱۲ گیگابایت اشاره کرد. این گوشی از سیستم عامل اندروید 11 استفاده می‌کند.

با توجه به این که گمانه زنی می‌شود که V2141A می‌تواند تلفن هوشمند iQOO 8 Pro باشد، یکی دیگر از تلفن‌های ویوو با شماره مدل V2136A اخیراً توسط 3C با شارژر سریع ۱۲۰ وات تایید شده است، بنابراین، این تلفن ممکن است با نام iQOO  ۸ معمولی در بازار عرضه شود. مشخص نیست که iQOO 8 به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شود یا از تراشه‌ی جدیدتر اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام بهره ببرد.

گوشی هوشمند iQOO ۸ پرو - چیکاو

گزارشات ادعا کرده‌اند که تلفن همراه  iQOO 8 Pro مجهز به پنل 6.78 اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد شد که از  پنل‌های E5 LTPO ساخت سامسونگ بوده و دارای لبه‌های خمیده هستند. این نمایشگر می‌تواند رزولوشن 2K پلاس را با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز ارائه کند. حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی این دستگاه نیز می‌تواند تا ۲۵۶ گیگابایت باشد.

تلفن همراه  iQOO 8 Pro - چیکاو

این گوشی ممکن است از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی انرژی بگیرد. به غیر از شارژ سریع 120 واتی، احتمال دارد که این گوشی هوشمند از شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند iQOO ۸ پرو برای دوربین پنل پشتی از ماژول سه‌گانه استفاده خواهد کرد که برای دوربین اصلی از یک حسگر 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 16 مگاپیکسلی نیز دو حسگر دیگر این مجموعه خواهند بود. در حال حاضر در مورد حسگر دوربین سلفی هیچ‌گونه اطلاعاتی در دسترس قرار ندارد. گوشی‌های سری iQOO 8 در 17 آگوست (۲۶ مرداد) به طور رسمی در چین معرفی خواهند شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.