سامسونگ و BOE نمایشگرهای سری iQOO 8 را تولید می کنند

در چند روز گذشته، iQOO در حال آماده کردن تلفن همراه جدید خود، iQOO 8  بوده است. مشخصه‌ی مهم و شاخص این تلفن هوشمند کاملاً معلوم است که صفحه نمایش با کیفیت آن خواهد بود. این امر توجه عرضه کنندگان این نمایشگر را به خود جلب کرده است. امروز، اطلاعات جدیدی در مورد تامین کنندگان صفحه نمایش iQOO 8 به دست آمد. بر اساس گزارش‌ها، صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند iQOO 8 را دو شرکت سامسونگ و BOE ارائه می‌دهند. با توجه به گزارش‌های منتشر شده، نسخه‌ی استاندارد این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ساخت شرکت BOE استفاده می‌کند اما برای نسخه Pro از صفحه نمایش  ساخت سامسونگ استفاده می‌شود. همراه چیکاو باشید.

با توجه به رابط تبلیغاتی وب سایت رسمی iQOO ، مدل iQOO 8 از اولین صفحه E5 با مواد درخشان با روشنایی بالا در جهان استفاده می‌کند. این صفحه نمایش دارای 1 میلیارد رنگ طبیعی، وضوح فوق شفاف 2K و تراکم بسیار بالای 517 پیکسل بر اینچ مربع خواهد بود. با توجه به گزارش‌های منتشر شده، صفحه‌ نمایش E5 را سامسونگ تولید خواهد کرد. از جهات دیگر، iQOO 8 یک صفحه نمایش حفره‌ای هول پانچ میکرو منحنی (بسیار ریز) استفاده می‌کند. این اسمارت فون یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام خواهد شد.

با توجه به ادعای iQOO، کاربران نگران ترکیب 2K + 120Hz از نظر مصرف انرژی نخواهند بود. به نظر می‌رسد که این شرکت برای این گوشی، علاوه بر استفاده از شارژ سریع 120 واتی از یک باتری با ظرفیت بالا نیز استفاده خواهد کرد. طبق گزارشات، سری iQOO 8 شرکت ویوو به طور رسمی در 17 آگوست (۲۷ مرداد) وارد بازار می‌شود.

گوشی‌های هوشمند iQOO 8 - چیکاو

با این حال، نرخ تازه سازی صفحه نمایش می‌تواند بسته به نوع محتوای مورد استفاده، بطور خودکار بین ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز متغیر باشد. به عنوان مثال، هنگام خواندن پیام‌های متنی، نرخ تازه سازی می‌تواند تا 1 هرتز پایین آید. با این حال، در طول بازی، نرخ نوسازی متغیر نمایشگر ممکن است نیاز به بالاترین حد خود داشته باشد و به ۱۲۰ هرتز نیز برسد.

علاوه بر صفحه نمایش با کیفیت بسیار بالا، عملکرد و شارژ سریع، iQOO 8 Pro از یک سیستم دوربین تصویربرداری برتر نیز استفاده می‌کند. بر اساس گزارشات، این دستگاه دارای دوربین اصلی Outsole است و همچنین از دوربین پریسکوپ با  زوم 5 برابر استفاده می‌کند. لنز تله فوتو از زوم تا 60 برابر پشتیبانی می‌کند. این همچنین اولین بار است که iQOO از لنزهای اولترا تله فوتو استفاده می‌کند.

این دستگاه همچنین با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد. در داخل بدنه‌ی این دستگاه از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده  می‌شود. اگرچه شایعات قبلی ادعا می‌کنند که این دستگاه با شارژ سریع 160 واتی عرضه خواهد شد، اما گزارشاتی وجود دارد که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند با شارژ سریع ۱۰۰ تا ۱۲۰ وات عرضه می‌گردد.

iQOO 8 Pro - چیکاو

علاوه بر این‌، گمانه زنی‌هایی وجود دارد که نسخه استاندارد iQOO 8 به عنوان مدل جایگزین iQOO 7 ارائه می‌شود. ضعیف‌ترین نقطه این تلفن هوشمند احتمالاً مشخصات صفحه نمایش و فیلم خواهد بود. با این وجود، این دستگاه با بهترین سیستم اندروید عرضه خواهد شد. iQOO 8 بیشتر بر مقرون به صرفه بودن تمرکز می کند، در حالی که iQOO 8 Pro از هر نظر یک پرچمدار همه جانبه است.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.