گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه‌ی طرفداران سامسونگ تأییدیه‌ی بلوتوث را دریافت کرد

سامسونگ به تازگی گوشی های تاشو گلکسی زد فولد ۳ (Galaxy Z Fold3) و گلکسی زدفلیپ ۳ (Z Flip3) را در رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) آگوست (مرداد ماه) خود معرفی کرده است. می‌توان تصور کرد که این شرکت برنامه‌های خود را برای بازار پرچمدار در سال 2021 به پایان رسانده است. به خصوص امسال که به نظر می‌رسد سری گلکسی نوت از رده‌ی تولید گوشی‌های این شرکت خارج شد. با این حال، این شرکت هنوز برنامه‌هایی برای رونمایی و معرفی پرچمدار دیگری در سه ماهه آخر سال 2021 دارد، منظور گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف. ای (Galaxy S21 FE) یا همان فن ادیشن (Fan Edition) یا گوشی اس ۲۱ نسخه‌ی طرفداران است. همراه چیکاو باشید.

مجموعه گوشی‌های فن ادیشن یا طرفداران سامسونگ سال گذشته با گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن کلید خورد. این دستگاه در حالی که ارزان‌تر از سایر پرچمداران معمولی سری اس ۲۰ بود، اما با مشخصات بسیار خوبی عرضه شد. ارائه‌ی این گوشی برای سامسونگ فروش و موفقیت بسیاری را به دنبال داشت. بنابراین مستحق این است که این مجموعه ادامه پیدا کند. اکنون، این شرکت جانشین مدل اس ۲۰ فن ادیشن را قصد دارد تا معرفی کند. از ابتدای امسال در مورد گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن خبرهای بسیار زیادی را شنیده‌ایم. با نزدیک شدن به جدول زمانی برنامه ریزی شده برای معرفی این گوشی هوشمند، آنچه را شایعات کاملاً صرف می‌دانستیم، اکنون مشاهده می‌کنیم که آرام آرام دارند به خود رنگ واقعیت می‌گیرند.

 گلکسی اس ۲۱ - چیکاو

امروز، گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن مدل ۵جی سامسونگ،  تأییدیه‌ای را از مرجع بلوتوث Bluetooth SIG دریافت کرده است. این بدان معناست که دستگاه طرفداران سامسونگ در حال نزدیک شدن به به زمان رونمایی خود است. جالب است که گواهینامه Bluetooth SIG شماره مدل های SM-G990N ، SM-G990B و SM-G990B_SD را پوشش می‌دهد که همه آنها از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کنند.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه‌ی طرفداران (فن ادیشن)

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن مدل ۵جی - چیکاو

تا کنون اطلاعات زیادی در مورد گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن ۵جی در دست نیست. هرچه درباره‌ی مشخصات این تلفن همراه گفته می‌شود شایعه یا گمانه زنی است. طبق گزارشات، گلکسی اس ۲۱ اف‌ای S21 FE از نظر طراحی نزدیک به تلفن‌های هوشمند سری اس ۲۱ خواهد بود به جز جزیره ماژول دوربین پشت دستگاه که رنگ آن مشابه بقیه پنل پشتی خواهد بود.

گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن نیز همچون سایر گوشی‌های این سری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره می‌برد. این دستگاه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر آمولد با نرخ تازه سازی تطبیقی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در زیر حفره‌ی هول پانچ قرار می‌گیرد و در ماژول پشتی نیز دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولتراواید به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری خواهیم داشت.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.