مشخصات تلفن آتی اوپو که قرار است از دایمنسیتی ۸۱۰ استفاده کند، فاش شد

اوایل این هفته، مدیاتک از تراشه‌های دایمنسیتی ۸۱۰ – Dimensity 810 و دایمنسیتی ۹۲۰ –  Dimensity 920 رونمایی کرد. بلافاصله پس از اعلام، ریلمی تأیید کرد که به زودی گوشی جدیدی با دایمنسیتی ۸۱۰ روانه بازار می‌کند. شایعات حاکی از آن است که گوشی مورد اشاره‌ی این شرکت احتمال دارد که تلفن ریلمی ۸ اس – Realme 8s باشد که قرار است با پردازنده‌ی مدیاتک عرضه شود. اطلاعات تازه‌ای که توسط یک متخصص چینی به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که اوپو OPPO نیز به زودی یک تلفن مجهز به پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ را در چین عرضه می‌کند. او مشخصات کامل تلفن را به اشتراک گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند اوپو که قرار است از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ استفاده کند،  از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع LCD بهره خواهد برد و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. البته در مشخصات افشا شده به این نکته نیز اشاره شده که ممکن است صفحه نمایش از رزولوشن Full HD+ پشتیبانی کند. این گوشی برای ثبت عکس‌های سلفی، ممکن است از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی سامسونگ S5K3P9 کمک بگیرد.

 ماژول پشتی دوربین عقب گوشی هوشمند شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی GM1 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی Hynix Hi846 فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. برق مورد نیاز این گوشی نیز از یک باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت تأمین خواهد شد که قادر است از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی کند.

این گوشی هوشمند اوپو مجهز به اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش بوده و در قاب پشتی نیز یک تاچ سه بعدی تعبیه خواهد شد. از نظر محافظت پنل جلو نیز گوریلا گلس به یاری نمایشگر می‌شتابد و همچنین برای محافظت در برابر گرد و غبار و نفوذ آب به داخل نیز تأییدیه‌ی P2i را ارائه می‌دهد. در نهایت، این گوشی هوشمند با برچسب قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار می‌شود. متأسفانه، در خبر افشاء شده، هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد نام برند نهایی این گوشی هوشمند ذکر نشده است.

در اخبار مرتبط، یکی از تلفن‌های آتی شرکت اوپو با شماره مدل PEYM00 برای صدور تأییدیه، وارد فهرست سازمان مخابراتی چین TENAA شده است. در این فهرست برخی از مشخصات این گوشی هوشمند مشخص شده است که عبارت است از: صفحه نمایش 6.43 اینچی از نوع سوپر آمولد و با رزولوشن Full HD به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم به انضمام ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی،   

دوربین جلو 16 مگاپیکسلی، ماژول دوربین عقب سه‌گانه بوده و از حسگر 64 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد و باتری این گوشی 4400 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. برتی پردازنده‌ی اصلی نیز  گمانه زنی می‌شود که احتمال دارد از تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس برخوردار شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.