ریلمی اولین برندی خواهد بود که از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ در گوشی های خود استفاده می‌کند

مدیاتک امروز پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ ( Dimensity 810 SoC) را معرفی کرد و به نظر می‌رسد که ریلمی اولین نام تجاری خواهد بود که گوشی هوشمندی را با این پردازنده عرضه می‌کند. همراه چیکاو باشید.

آقای Madhav Sheth مدیر بخش هند و اروپایی ریلمی (Realme India and Europe’s CEO)، پست مدیاتک ( MediaTek) در مورد دایمنسیتی ۸۱۰ را بازتوییت کرد و پرسید که آیا مشتریان و طرفداران این برند دوست دارند که ریلمی سازنده اولین تلفنی باشد که با استفاده از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ وارد بازار می‌شود، تراشه‌ای که آن را شرکت سازنده‌ی تایوانی به تازگی معرفی کرده است.

با این که آقای Sheth در مورد تلفن هوشمندی که قرار است پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ روی آن نصب شود، هیچ‌گونه اطلاعاتی را فاش نکرده اما به نظر می‌رسد که دستگاه مورد نظر احتمالاً همان گوشی هوشمند ریلمی ۸ اس (Realme 8s) باشد که ماه گذشته لو رفت.

گوشی هوشمند ریلمی ۸ اس - چیکاو

این گزارش ادعا می‌کند که گوشی ریلمی ۸ اس دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد بود. اگرچه هنوز درباره‌ی نوع و وضوح پنل و این که آیا برای تعبیه‌ی دوربین سلفی بر روی نمایشگر از حفره‌ی هول پانچ استفاده خواهد شد یا بریدگی، هیچ چیزی مشخص نیست با این حال، پنل پشت ریلمی ۸ اس دیده شده است.

ریلمی اس ۸ اس از یک ماژول دوربین مستطیل شکل برای تعبیه‌ی دوربین‌های سه‌گانه به همراه فلش استفاده می‌کند. حسگر اصلی دارای کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی از نوع واید خواهد بود اما درباره‌ی دو سنسور دیگر هنوز هیچ اطلاعاتی در دست نیست. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدئویی،  ریلمی ۸ اس از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در داخل بدنه‌ی این گوشی نیز یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار می‌گیرد که از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی ریلمی ۸ اس - چیکاو

گوشی هوشمند ریلمی ۸ اس به طور پیش فرض اندروید ۱۱ را مبتنی بر Realme UI 2.0 اجرا می‌کند. این تلفن هوشمند در دو نسخه با رم ۶ یا ۸ گیگابایتی در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین دارای ویژگی توسعه مجازی رم به نام Dynamic RAM Expansion (DRE) در محدوده‌ی ریلمی است. گوشی ریلمی ۸ اس از نظر حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی نیز با دو گزینه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت برای انتخاب مشتریان عرضه خواهد شد. علاوه بر این، پشتیبانی از شبکه‌ی ارتباطات ۵جی، حسگر اثر انگشت در لبه‌ی دستگاه، جک ۳.۵ میلی متری صدا برای هدفون و درگاه USB-C از دیگر ویژگی‌ها و امکانات این دستگاه است.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.