گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ با قلم های قدیمی اس پن کار نمی کند

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ اولین گوشی تاشو با پشتیبانی از قلم اس پن (S Pen) است، اما ظاهراً برای استفاده از قلم‌های اس پن موجود، با محدودیت‌هایی مواجه است. این شرکت تأیید کرد که استفاده از قلم‌های قدیمی اس پن به صفحه نمایش این گوشی آسیب می‌رساند و به همین دلیل دو قلم اس پن پرو (S Pen Pro) و قلم اختصاصی اس پن فولد ادیشن (S pen Fold Edition) را برای این دستگاه توسعه داد. همراه چیکاو باشید.

دو قلم جدید برخلاف سایر قلم‌های استایلوس موجود دارای نوک هستند. آنها نرم‌تر بوده و مهمتر از همه این که جمع می‌شوند. هنگامی که فشار وارد می‌شود، مکانیسم از آسیب رساندن به صفحه نمایش گوشی تاشو که مقداری نرم است، جلوگیری می‌کند. اگر از قلم استایلوس سنتی استفاده کنید، به عنوان مثال از همان مدلی که برای استفاده در گوشی‌های تلفن‌های سری نوت Note دیده می‌شود، به دلیل این که بیش از حد لازم فشار وارد می‌شود، حتی با وجود این که محافظ جدید 80 درصد سخت‌تر شده اما باز ممکن است به صفحه نمایش آسیب برسانید.

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ - چیکاو

اگر سعی کنید از قلم اس پن دیگری به جز از دو مورد پشتیبانی شده که به طور رسمی برای این دستگاه معرفی شده‌اند، استفاده کنید، رابط کاربری Fold3’s One به شما اطلاع می‌دهد که استفاده از این قلم با صفحه نمایش این دستگاه سازگار نیست و از کار با آن امتناع می‌کند.

قیمت اس پن فولد ادیشن ۵۰ دلار است اما قلم اس پن پرو ۱۰۰ دلار قیمت دارد. با این حال، سامسونگ در بسیاری از بازارها برای بسته‌های پیش سفارش، قلم اس پن فولد ادیشن را عرضه می‌کند و همچنین کیسی که ارائه می‌دهد دارای شکاف مخصوص برای قرار دادن قلم است.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.