گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ در تصاویر زنده ظاهر می شود

 سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۱ مرداد از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک رونمایی خواهد کرد. براساس گزارش‌ها، این ساعن‌های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل Wear OS  گوگل، درعوض سیستم عامل تایزن استفاده خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

هرچه به رویداد آنپکد سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای بیشتری درباره‌ی گجت‌هایی که این غول فناری کره‌ی جنوبی قصد دارد معرفی کند، شنیده می‌شود. تازه‌ترین خبرها حاکی از این است که سامسونگ قصد دارد در این رویداد که در تاریخ ۱۱ آگوست (۱۲ مرداد) برگزار می‌شود، از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ  ۴ کلاسیک نیز رونمایی کند. به لطف رندرهای فاش شده از قبل می‌دانیم که این ساعت‌های هوشمند چگونه به نظر می‌رسند.

 اما امروز می‌توانیم تصاویر واقعی و زنده‌ی ساعت‌ مدل کلاسیک را مشاهده کنیم که در واقع درستی همان تصاویر منتشر شده‌ی قبلی را تأیید می‌کنند. همچنین، نیم نگاهی هم می‌توانیم به رابط کاربری این ابزار پوشیدنی بیندازیم. گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ با یک قاب چرخشی و دو دکمه در سمت راست خود عرضه می‌شود. شایعات حاکی از آن است که این ساعت هوشمند در سه رنگ وارد بازار می شود، اما ما فقط دو مورد از آن‌ها را در این عکس‌های زنده می‌توانیم مشاهده کنیم.

گلکسی واچ ۴سامسونگ - چیکاو

سامسونگ اطلاعات زیادی در مورد گلکسی واچ ۴ کلاسیک ارائه نکرده است، اما شایعات ادعا می‌کنند که این ساعت هوشمند مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس W920 SoC خواهد شد و در سه اندازه 42 میلی متر، 44 میلی متر و 46 میلی متر عرضه می‌شود.

بقیه ویژگی‌های فاش شده‌ی گلکسی واچ ۴ کلاسیک شامل محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس DX/DX+ ، کسب تأییدیه‌ی 5ATM برای مقاومت در برابر آب، گواهینامه‌ی نظامی MIL-STD-810G، سنسور پایش نظارت بر ضربان قلب، پایش خواب، سنسور اکسیژن خون ، GPS و گام شمار است.

طبق شایعات، سامسونگ امسال قصد دارد سیستم عامل تایزن را که تاکنون برای ساعت‌های هوشمند و دیگر ابزار پوشیدنی تولیدی خود استفاده میکرد کنار بگذارد از One UI Watch بر اساس نسخه جدید گوگل برای سیستم عامل ابزار پوشیدنی Wear OS استفاده کند. درضمن، یادآوری می‌کنیم که چندی قبل گوگل و سامسونگ با هم به توافق رسیدند تا به طور مشترک روی سیستم عامل ابزار پوشیدنی Wear OS همکاری کنند و علاوه بر توسعه‌ی این سیستم عامل، پس از این، سامسونگ نیز گجت‌های پوشیدنی تولیدی خود به این سیستم عامل مجهز کند.

گلکسی واچ ۴ کلاسیک سامسونگ - چیکاو

اکنون ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک، شاید نخستین محصولات تولیدی پوشیدنی سامسونگ باشند که قرار است از این سیستم عامل که به طور مشترک توسعه داده می‌شود، استفاده کند. علاوه بر این، گوگل از سایر شرکت‌های فناوری سازنده‌ی ابزار پوشیدنی دعوت کرده تا آن‌ها نیز به جمع توسعه دهندگان این سیستم عامل بپیوندند و در محصولات تولیدی خود نیز از Wear OS استفاده کنند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.