هواوی برای دستگاه های قدیمی به‌روز رسانی فضای ذخیره سازی ارائه می دهد

هواوی روز گذشته رویدادی را برگزار کرد و در حالی که سری گوشی هوشمند P50 ستاره‌ی این نمایش جذاب بود، اعلام کرد که این شرکت یک برنامه‌ی ارتقای حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی را برای دستگاه‌های قدیمی در دست اجرا دارد. کاربرانی که در حال حاضر از تلفن‌های سری Mate ، P ، nova و Enjoy استفاده می‌کنند، قادر خواهند بود فضای ذخیره سازی داخلی گوشی هوشمند خود را با پرداخت هزینه‌ای اندک یعنی در حدود ۳۶۹ یوان چین معادل تقریباً ۵۷ دلار آمریکا، به‌روز رسانی کنند تا بدون از دست دادن پرونده‌های ارزشمندی که در داخل اسمارت فون خود ذخیره کرده‌اند، فضای لازم را برای نصب سیستم عامل هارمونی و موارد دیگر، داشته باشند. همراه چیکاو باشید.

به منظور اجرای این به‌روز رسانی، در ردیف اول گوشی‌های هوشمند سری‌های Mate 9 ، Mate 10 ، Mate 20 ، Mate 30، P10 ، P20 و P30 قرار دارند اما به استثنای نسخه‌های Lite این مدل‌ها، زیرا این دستگاه‌ها فعلاً واجد شرایط دریافت این آپدیت نیستند. با انجام این به‌روز رسانی، فضای ذخیره سازی داخلی گوشی‌های مذکور افزایش می‌یابد. میزان افزایش حافظه‌ هم از سوی هواوی مشخص شد. این شرکت اعلام کرد که میزان حافظه‌ی داخلی این تلفن‌های هوشمند به دو برابر افزایش داده می‌شود. تلفن‌های دارای 64 گیگابایت به نسخه 128 گیگابایتی ارتقا می‌یابند، 128 گیگابایتی به 256 گیگابایت و دستگاه هایی که دارای 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هستند، فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی دریافت می‌کنند.

لیست گ.شی های هوشمند هواوی که به روزرسانی دریافت می کنند - چیکاو

تلفن‌های هواوی از نوا 2s، که در دسامبر 2017 (آبان ۱۳۹۶) معرفی شد، تا مدرن‌ترین و جدیدترین گوشی‌ها مانند نوا nova 7 SE 5G Youth که به تازگی عرضه شده است، مشمول این طرح می‌شوند و تا اواخر امسال این به‌روز رسانی و افزایش حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی را دریافت خواهند کرد.

منابع چینی ادعا ‌می‌کنند که اکثر پرچمداران آنر که در چند سال اخیر عرضه شده‌اند نیز واجد شرایط برای انجام این به‌روز رسانی هستند اما هواوی هنوز هیچ گونه نظر رسمی در این‌باره اعلام نکرده است.

آپدیت جدید گوشی های هوشمند هواوی - چیکاو

به روزرسانی فضای ذخیره سازی کاری پیچیده به نظر می‌رسد، اما همچنین یک روش عالی برای افزایش عمر تلفن‌های هوشمند کاربران است، ضمن این که مهیا ساختن چنین گزینه‌ای برای هواوی افتخار محسوب می‌شود. این برنامه در حال حاضر فقط در کشور چین در دسترس قرار دارد اما در صورتی که موفقیت آمیز باشد و کاربران از آن استقبال کنند، ممکن است به بازارهای خارج از کشور نیز گسترش یابد.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.