گوشی هوشمند پوکو X3 GT از شارژ توربو 67 وات بهره می برد

گوشی هوشمند پوکو X3 GT مخصوص گیم با نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز، باتری پرظرفیت، ماژول دوربین سه‌گانه و پشتیبانی از شارژ توربو 67 وات در تاریخ 6  مرداد 1400 معرفی می‌شود. همراه چیکاو باشید.

شیائومی شرکتی جسور و پرطرفدار است که با استفاده از پردازنده‌های پرچمدار اسنپدراگون کوالکام و دایمنسیتی مدیاتک در گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی خود شرکت‌های بزرگ سازنده‌ی تلفن همراه همچون سامسونگ، سونی، ال‌جی و… را به چالش کشید. این شرکت  به خصوص گوشی‌های برند بسیار محبوب پوکو را که دستگاه‌‌هایی میان‌رده‌ اما بسیار قدرتمندی هستند و به «قاتل پرچمداران» معروف شده‌اند، روانه‌ی بازار کرد که شانه به شانه‌ی پرچمداران سایر شرکت‌ها می‌زدند.

ال‌جی که توان رقابت در این بازار را نداشت کلاً از دور خارج شد و سونی نیز با کمر شکسته و نیمه‌جان به فعالیت ادامه می‌دهد. سامسونگ نیز برای مقابله مجبور شد گوشی‌های میان‌رده‌ی قدرتمند خود را با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر عرضه کند.

اخیراً برند پوکو تأیید کرده است که گوشی هوشمند پوکو ایکس تری جی‌تی (Poco X3 GT) که در تاریخ 28 ژوئیه (چهارشنبه 6 مرداد 1400) معرفی خواهد شد به پردازنده‌ی دایمنسیتی 1100پلتفرم موبایل مجهز خواهد شد. اکنون این شرکت اعلام کرده است که این تلفن هوشمند از شارژ توربو 67 وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه میان‌رده‌ی قدرتمند که برای علاقمندان به گیم و بازی‌های آنلاین معرفی می‌شود، مسلماً توجه کاربران زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

همین قدر که بدانید پردازنده‌ی پرچمدار دایمنسیتی 1100 مدیاتک تقریباً برای رقابت با تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون 865 کوالکام طراحی و تولید شده، به راحتی می‌توانید حدس بزنید که پوکو چه غول عظیمی را در بطن گوشی هوشمند پوکو X3 GT قرار داده است که می‌تواند از شبکه‌ی ارتباطات 5G، دوربین اصلی تا 108 مگاپیکسل، رم تا 16 مگاپیکسل، نمایشگر با نرخ به‌روز رسانی 144 هرتز و کلی قابلیت‌های مهم دیگر پشتیبانی کند، نیاز به توضیحات اضافی دیگر نیست!

Poco هنوز جزئیات چندانی از مشخصات تلفن همراه پوکو X3 GT را ارائه نداده اما شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی هوشمند یک اسمارت فون کاملا جدید نیست بلکه همان ردمی نوت 10 پرو Redmi Note 10 Pro (نسخه چینی) است که قرار شده با مارک تجاری جدیدی عرضه شود. تصاویر لو رفته از این اسمارت فون نیز همین موضوع را تأیید می‌کنند.

در صورتی که این اطلاعات درست باشند، گوشی هوشمند پوکو X3 GT با نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD  عرضه خواهد شد که از رزولوشن FullHD+ بهره خواهد برد و همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز را به ارمغان خواهد آورد که تصاویر در نمایشگر این دستگاه بسیار نرم و روان اجرا خواهند شد. این گوشی هوشمند به یک باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد و حسگر اثر انگشت نیز روی لبه‌ی گوشی قرار خواهد داشت.

دوربین جلو این تلفن همراه که در بالای نمایشگر گوشی و داخل حفره‌ی به اصطلاح هول پانچ جای گرفته، 16 مگاپیکسل کیفیت دارد که برای انجام تماس‌های تصویری و ثبت عکس‌های سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند در پنل پشت نیز از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که برای دوربین اصلی از لنز واید 64 مگاپیکسلی استفاده می‌شود و دو حسگر دیگر نیز یکی از نوع اولتراواید بوده و 8 مگاپیکسل کیفیت دارد و آخرین سنسور این مجموعه را نیز یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌دهد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.