گوشی پوکو X3 Pro رسما معرفی شد

 گوشی پوکو X3 Pro بالاخره به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی برای پردازش اطلاعات خود از اسنپدراگون 860 بهره می برد. سنسور اصلی دوربین چهارگانه این دستگاه 48 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. تامین نیروی این محصول به کمک باتری بزرگ 5160 میلی آمپر ساعتی انجام می گیرد. همراه چیکاو باشید.

 در طراحی گوشی پوکو X3 Pro از صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده شده است. صفحه نمایش  به کار گرفته شده در پوکو X3 Pro از نوع  IPS LCD با سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز می باشد که، توسط Gorilla Glass 6 پوشانده شده است.

همانطور که پیش تر گفته شد پردازش اطلاعات در این گوشی به کمک پردازنده اسنپدراگون 860 انجام می شود. همچنین به نقل از gsmarena، تراشه ۷ نانومتری آن  هشت هسته ای Kryo 485 بوده و پردازنده گرافیکی آن از نوع  Adreno 640 در فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است.

سازنده برای زمانی که در حال انجام کار های فشرده باشید که باعث داغ شدن گوشی شود، تکنولوژی LiquidCool 1.0 Plus را برای خنک سازی گوشی ارائه کرده است.

گوشی POCO X3 Pro با مودم 4G و دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایت و دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت UFS 3.1 در بازار فروش عرضه می شود. یک ترابایت فضای ذخیره سازی اضافی توسط شیار کارت حافظه MicroSD در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در پنل پشتی این محصول، محفظه دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی لنز اصلی و 8 مگاپیکسلی اولترا واید و دو عدد دوربین 2 مگاپیکسلی دیده می شود. در قسمت بالایی صفحه نمایش، حفره دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این مدل گوشی پوکو به باتری بزرگ 5160 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی عرضه می شود. این دستگاه به بلندگوهای دوگانه، صدای Hi-Res، جک صوتی، بلوتوث 5، NFC تجهیز شده است. حسگر اثر انگشت گوشی پوکو X3 Pro در لبه گوشی قرار گرفته است. این گوشی با اندروید 11 و  MIUI 12 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

گوشی پوکو X3 Pro با وزن 215 گرم و ضخامت 9.4 میلی متر، در سه رنگ مشکی، آبی و برنزی عرضه می شود. این محصول با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت، با قیمت 249 یورو و با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت به قیمت 299 یورو به فروش می رسد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.