گوشی پایین رده لنوو کی 13 نوت معرفی شد

لنوو به تازگی گوشی جدیدی را با نام کی 13 نوت معرفی کرده است. این گوشی با توجه به سخت افزاری که دارد، یک پایین رده محسوب می شود. همراه چیکاو باشید.

به گزارش جی اس ام آرنا، گوشی لنوو کی 13 نوت در بازار روسیه عرضه شده است. این گوشی در واقع موتو G10 نام داشته است که لنوو آن را با نام دیگری دراین بازار عرضه کرده است. این گوشی سخت افزار پایین رده ای دارد و یک گوشی اقتصادی اندرویدی با هر آنچه که از یک گوشی اندرویدی انتظار می رود، است. 

این گوشی با صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD و رزولوشن اچ دی پلاس عرضه می شود. در بخش بالایی صفحه نمایش لنز سلفی 8 مگاپیکسلی در یک ناچ قرار گرفته است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن، جنس این گوشی از پلاستیک است.

در پنل پشتی شاهد دوربین متشکل از لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی هستیم. به علاوه در پنل پشتی یک لنز دو مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و عکس های ماکرو در نظر گرفته شده است.

قدرت پردازش گوشی لنوو کی 13 نوت را اسنپدراگون 460 تامین می کند. در کنار آن رم 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی ذخیره سازی به همراه قابلیت افزایش حافظه ذخیره سازی با کارت حافظه میکرو SD دیده می شود که در صورت نیاز به حافظه بیشتر، به دردسر بخواهید افتاد.

گوشی جدید لنوو باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی دارد که برای شارژ آن بایستی از شارژر 10 وات استفاده کرد. لننو کی 13 نوت با قیمت 170 دلار در روسیه عرضه خواهد شد که در هنگام عرضه از اندروید 11 برخوردار خواهد بود. هنوز زمان عرضه مشخص نشده است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.