بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک با کامپیوتر کدامند؟

امروزه برای تمامی کسب و کار هایی که از پیامک انبوه استفاده می کنند، استفاده از پنل پیامکی توصیه می شود؛ اما از دیگر راه های ارسال پیام می توان به ارسال پیامک با کامپیوتر اشاره کرد. البته به یاد داشته باشید که در تعداد پیامک های ارسال شده محدودیت وجود دارد و اگر حجم ارسالی آن زیاد باشد، بهترین کار استفاده از سامانه پیامکی می باشد. همراه چیکاو باشید.

برای ارسال پیامک با کامپیوتر بدون نیاز به متصل شدن به سیمکارت و یا اپراتور فعال به راحتی می توان تنها با کامپیوتر و اینترنت، برای دیگران پیامک ارسال نمود.

اپلیکیشن های مناسب برای ارسال پیامک با کامپیوتر

از بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای ارسال پیامک به کامپیوتر از طریق اتصال موبایل اندروید و iOS به کامپیوتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1_  mighty text: این برنامه در دنیای امروز یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مدیریت تلفن همراه با استفاده از کامپیوتر می باشد. این اپلیکیشن به صورت ویندوزی و اندرویدی به کاربران خود این امکان را می دهد که علاوه بر ارسال پیام کوتاه امکان مشاهده اعلان ها و اخطار ها به عنوان مثال: اخطار کمبود شارژ را نیز داشته باشند.

اما توجه داشته باشید که استفاده از برنامه mighty text رایگان نمی باشد؛ با این وجود در صورتی که به ارسال بیش از 250 پیامک در ماه نیازی نباشد، می تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

2_  Air Droid: این برنامه از ساده ترین و پرطرفدارترین برنامه های عرضه شده در زمینه مدیریت موبایل های هوشمند iOS و اندروید می باشد. از برنامه Air Droid علاوه بر ارسال پیامک می توان برای جا به جا کردن فایل های کامپیوتر و موبایل به راحتی و بدون نیاز به سیم USB استفاده کرده و تلفن همراه خود را مدیریت کنید. برای استفاده از این نرم افزار به موارد زیر نیاز دارید:

الف) نسخه دسکتاپ

ب) نسخه iOS یا اندروید

ارسال پیامک با کامپیوتر - چیکاو

توجه داشته باشید که استفاده از این نرم افزار رایگان بوده و امکان دسترسی به موبایل حتی از راه دور نیز وجود دارد و برای استفاده از آن فقط کافی است پس از دانلود و نصب نرم افزار روی کامپیوتر و موبایل هوشمند برای خود حساب کاربری مخصوص بسازید.

My SMS_3: این اپلیکیشن از بهترین  گزینه ها برای لینک کردن دسکتاپ،  دستگاه ios و موبایل اندروید می باشد. اپلیکیشن My SMS به صورت نسبی برای دسکتاپ، ios و اندروید عرضه شده است و می تواند از آن برای ارسال پیامک با امکان دسترسی به لیست مخاطبین برای ارسال پیامک و همچنین ارسال پیامک های صوتی خود استفاده نمایید.

نسخه کروم این اپلیکیشن از طریق شرکت سازنده آن برای راحتی کاربران ارائه شده است، که مانند سایر نسخه ها عمل کرده و گزینه خوبی برای دسترسی آسان به موبایل برای ارسال پیامک می باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا نسخه اندروید و یا ios آن را وارد و پس از دریافت شماره پیامکی که برای شما ارسال شده، به ترتیب مراحل ثبت را انجام دهید و در نهایت از طریق نسخه ویندوزی و با وارد کردن ایمیل مشابه ایمیل موبایل وارد نرم افزار شوید.

4_ Push bullet: با استفاده از این برنامه و بدون نیاز به موبایل می توان به کمک سرویس مجازی این برنامه، پیامک ارسال کنید. این سرویس در برنامه Push bullet بسیار قدیمی و پرطرفدار می باشد.

خدمات تماس صوتی این برنامه به صورت پولی در اختیار کاربران قرار گرفته شده و این برنامه از زمان رونمایی جزو محبوب ترین برنامه ها میان افرادی بوده که به ارسال پیامک از طریق دسکتاپ نیاز داشته اند.

5_ سامانه پیامک اختصاصی: در ایران این سامانه به صورت یک اکانت شخصی به افرادی ارائه می شود که می خواهند برای تبلیغات و بازاریابی، به صورت گروهی و انبوه ارسال پیامک داشته باشند. امروزه شرکت های فراوانی در این زمینه فعالیت می کنند؛ از این رو افراد می توانند با قیمت بسیار مناسب به این سامانه ها دسترسی داشته باشند.

داشتن سامانه پیامکی برای ارگان و نهاد های دولتی، شرکت ها و بیزینس های بزرگ، فروشگاه های آنلاین و مغازه ها و حتی کسب کار های کوچک ضروری است.

توجه داشته باشید که ساده ترین راه استفاده از سامانه های پیامکی ارسال پیامک های انبوه می باشد؛ که همین امر با قیمت بسیار مناسب موجب معرفی افراد به مشتریان زیادی می شود.

ارسال پیامک از طریق کامپیوتر - چیکاو

6_  پنل ارسال پیامک: با استفاده از این پنل می توان برای هزاران نفر در سراسر کشور طی مدت زمان کوتاهی پیامک خود را ارسال نمود. اما به این نکته توجه داشته باشید که این پنل فقط برای کاربرانی که داخل ایران هستند استفاده شده و برای امکان ارسال پیامک برای کاربران خارج از ایران در این پنل وجود ندارد. همچنین می توان به صورت دائم از بسته بندی های مختلف پنل های پیامک و با پرداخت یکباره هزینه آن از خدمات ارسال پیامک استفاده کرد.

البته توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها به طور سالیانه مبلغی را به دلیل بهبود خدمات خود از کاربران دریافت می کنند که این مبلغ بسیار کمتر از هزینه ای است که برای بار اول پرداخت می شود.

از دیگر خدمات این پل می توان به آماده کردن یک لیست در دفترچه تلفن سامانه خود اشاره کرد، بدین صورت که پس  از آماده کردن آن تنها کافیست لیست مورد نظر خود را انتخاب و برای آن ها پیامک ارسال کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از سامانه پیامکی برای صاحبان کسب و کار ضروری بوده و باعث بهبود ارتباط افراد با مشتریان خواهد شد.

ارسال پیامک از طریق لپ تاپ

از بهترین برنامه ها به منظور ارسال پیامک از طریق کامپیوتر عبارتند از:

1_ برنامه Air Droid: همانطور که گفته شد این برنامه از بهترین و شناخته شده ترین برنامه ها در زمینه ارسال پیامک با کامپیوتر است.

2_ برنامه Join: این برنامه یک ابزار جدید با کیفیت بسیار عالی است که با استفاده از آن می توان از طریق لپ تاپ برای دیگران پیامک ارسال کرد.

3_ برنامه Mighty Text: همانطور که گفته شده این برنامه نیز از بهترین گزینه ها برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر می باشد.

4_ Push bullet: در حال حاضر این برنامه به دلیل کیفیت عملکرد بسیار بالا از بهترین برنامه های موجود برای ارسال پیامک با کامپیوتر می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.