نحوه کرک کردن ویندوز 10 به صورت رایگان

آیا به دنبال ساده ترین راه برای کرک کردن رایگان ویندوز 10 هستید. هرکسی می‌تواند این کار را انجام دهد، لزوماً نیازی به یک گیک اینترنت یا یک شخص فنی برای انجام این مراحل ساده برای کرک کردن ویندوز 10 به طور رایگان نیست. با این حال، لازم است توجه کنید، هرگز Windows pirated را به صورت آنلاین از سایت‌های مختلف بارگیری نکنید. همراه چیکاو باشید.

Windows pirated کمی دستکاری شده است و ممکن است شامل بسیاری از بدافزارها باشد به علاوه در برابر شرایط امنیتی، آسیب پذیر است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم Windows را از صفحه رسمی Microsoft بارگیری کنید زیرا این برنامه حتی به صورت رایگان در دسترس است. در ادامه این مقاله با راه‌های مختلف کرک کردن ویندوز 10 به صورت رایگان آشنا خواهید شد.

 راهنمای گام به گام نحوه کرک کردن ویندوز 10 به صورت رایگان

قبل از این که نسخه های Windows را کرک کنید، باید بدانید که برای این روش‌ها نیازی به داشتن کد فعال سازی Windows 10 نیست. شما می‏توانید با استفاده از KMSpico خیلی سریع و راحت نصب و کرک کردن ویندوز 10 را بدون نیاز به کد فعال سازی انجام دهید. از همین نرم افزار می‌توانید برای فعال سازی بسته های Microsoft Office مانند word، excel و PowerPoint استفاده کنید. این روش برای هر کاربر ویندوز آسان و سریع است.

 کرک کردن ویندوز 10 - چیکاو

روش 1: ویندوز 10 را با استفاده از KMSpico به صورت رایگان کرک کنید:

به طور خلاصه در ادامه این بخش به چگونگی کرک کردن ویندوز 10 به صورت رایگان و با استفاده از Windows activator KMSpico خواهیم پرداخت:

  • KMSpico windows activator را بارگیری کنید.
  • Windows 10 Defender را خاموش کنید
  • Kmspico را روی ویندوز 10 کامپیوتر خود نصب کنید

KMSpico، Windows activate watermark و پیام خطای windows را که ظاهر می‌شود، حذف خواهد کرد.

  • رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید

در ادامه این بخش، مراحل تکمیلی آموزش گام به گام کرک کردن ویندوز 10 با استفاده از KMSpico ارائه خواهد شد.

اکنون، باید مراحل زیر را با احتیاط دنبال کنید:

  • برنامه KMSpico windows activator را از وب سایت آن بارگیری کنید. این نرم افزار برای جلوگیری از حذف توسط Windows Defender، در حالت ZIP قرار می‌گیرد.
  • Windows 10 Defender را خاموش کنید. قبل از نصب این برنامه، مهم است که Windows 10 Defender را خاموش کنید زیرا این برنامه به عنوان بدافزار شناخته می‌شود.

 

با رعایت برخی از این روش‌ها می‌توانید Windows 10 Defender را غیرفعال کنید:

  • روی “setting” در منوی “start” کلیک کنید؛ و سپس “update and security” را انتخاب کنید.
  • “Windows Security” را از پنجره سمت چپ انتخاب کرده و “Open Windows Defender Security Center” را انتخاب کنید.
  • Windows Defender settings را باز کنید و سپس روی لینک “virus and threat protection settings” کلیک کنید.
  • برای خاموش کردن Windows Defender روی کلیدهای Real-Time Protection، Cloud-Delivered Protection و Automatic Sample Submit Submission کلیک کنید.
  • KMSpico را نصب کنید پس از خاموش کردن windows 10 Defender، می‌توانید به راحتی kmspico را نصب کرده و ویندوز 10 را به صورت رایگان کرک کنید.

کرک کردن ویندوز 10 - چیکاو

نکته:

اگر Windows 10 Defender را خاموش نکنید، رایانه شما به طور خودکار برنامه KMSpico را به عنوان بدافزار شناسایی می‌کند، بنابراین آن نصب نمی‌کند.

KMSpico نه تنها ویندوز 10 را به صورت رایگان فعال می‌کند بلکه فقط در چند دقیقه بسته های Office Microsoft را نیز فعال می‌کند.  این برنامه برای چند دقیقه با نمایش پنجره آبی نصب می‌شود، پس از اتمام نصب، دیگر شاهد نشانه فعال شدن ویندوز در رایانه خود نیستید.  در ادامه این مقاله، قصد داریم شما را با نحوه کرک کردن ویندوز 10 را به صورت دائمی و رایگان آشنا کنیم. برای دستیابی به این هدف از command prompt استفاده می‌کنیم.

 روش 2: با استفاده از CMD ویندوز 10 را بصورت رایگان کرک کنید:

این روش کمی فنی است؛ اما اجرای آن بسیار آسان است. اگر روش اول را امتحان کرده اید و همه چیز آنطور که انتظار داشتید خوب نبودد، جای نگرانی نیست، در این روش، با نحوه کرک کردن ویندوز 10 با CMD آشنا خواهید شد. آنچه شما برای کرک کردن ویندوز 10 با روش CMD نیاز دارید:

 

  • ++ Notepad
  • Batch file
  • به نوار جستجو بروید و Notepad را تایپ کنید و برای باز کردن آن دو بار کلیک کنید.
  • کد زیر را در Notepad کپی و جایگذاری کنید. انجام این کار در کمتر از 10 ثانیه انجام خواهد شد.
  • فایل را به عنوان یک. BATlife ذخیره کنید.

کرک کردن ویندوز 10 - چیکاو

  • پس از کپی و پیست کد بالا در فایل Notepad، این فایل را به عنوان batfile. ذخیره کنید.

می‌توانید این کار را از قسمت Save As انجام دهید، batfile. را انتخاب کنید، یا نام file را به سادگی قرار دهید و پسوند bat را در انتهای نام اضافه کنید. به عنوان مثال، با عنوان windows.bat ذخیره کنید. شما همچنین می‌توانید نام آن را به هر چیزی که می‌خواهید، انتخاب و ذخیره کنید.

  • batfile. را با run as administrator اجرا کنید.

به یاد داشته باشید که اگر در اجرای مراحل بالا خطایی انجام داده باشید، این فایل به سختی در command prompt باز می‌شود، بنابراین شما باید به ابتدای مرحله برگردید و بفهمید چه مشکلی وجود دارد. و در آخر مطمئن شوید که batch file را با run as administrator اجرا کنید.

رایانه خود را restart کنید. قبل از اینکه command promt از شما بخواهد رایانه خود را در command promt دوباره راه اندازی کنید، باید حدود 5-10 ثانیه صبر کنید. به سادگی Y را تایپ کرده و کلید Enter را فشار دهید. پس از راه اندازی مجدد رایانه، دیگر لازم نیست که علامت Windows را بر روی رایانه خود فعال کنید؛ بنابراین این‌گونه می‌توانید مراحل کرک کردن ویندوز 10 را به پایان برسانید. امیدوارم این مراحل را به درستی انجام دهید تا نتیجه دلخواه را مشاهده کنید.

در بسیاری از موارد داشتن ویندوز 10 کرک نشده آزار دهنده است، به عنوان مثال، شما نمی‌توانید دسک تاپ خود را شخصی سازی کنید، پیام windows به طور مداوم بر روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شود و به شما یادآوری می‏کند که آن را فعال کنید؛ اما اگر روش‎‏های بالا را مرحله به مرحله دنبال کرده اید، علامت activate windows را حذف خواهید کرد.

برای کرک کردن ویندوز 10 نیازی نیست که یک برنامه نویس یا نابغه باشید، تنها چیزی که نیاز دارید چند مهارت در اجرای روش‏های فوق است. توصیه می‌کنم که ویندوز 10 را از صفحه وب رسمی بارگیری کنید تا در هنگام فعال سازی رایگان ویندوز مشکلی اساسی نداشته باشید. شما می توانید سایر آموزش های کامپیوتر را در چیکاو مطالعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.