مشخصات گوشی Zenfone 8 Mini ایسوس منتشر شد

احتمالا سری جدید Zenfone 8 ایسوس در تاریخ 22 اردیبهشت معرفی شود. براساس گمانه زنی های مختلف این پرچمدار، به همراه زنفون 8 مینی رونمایی می شود. مشخصات منتشر شده از Zenfone 8 Mini در توییتر برخی از قابلیت های این گوشی را تایید می کند. همراه چیکاو باشید.

سه روز پیش شاهد انتشار رندر های واقعی گوشی های پرچم‌دار ایسوس یعنی Zenfone 8 و Zenfone 8 Mini بودیم. وب سایت Gizmochina و حساب توییتری stufflistings درباره نسخه مینی این پرچمدار اطلاعاتی را افشا کرده اند و بر این اساس این دستگاه از صفحه نمایش 5.9 اینچی از نوع E4 AMOLED سامسونگ با رزولوشن +Full HD به همراه رفرش ریت 120 هرتز و Gorilla Glass Victus بهره می برد. حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است. این محصول در ابعاد 148×68.5 میلی متر، ضخامت 8.9 میلی متر و وزن 169 گرم طراحی شده است.

قلب تپنده گوشی پرچمدار ایسوس با نام Zenfone 8 Mini، اسنپدراگون 888 به همراه حداکثر حافظه رم 16 گيگابايت و فضای ذخیره سازی داخلی 256 گیگابایت می باشد. این تلفن هوشمند از طریق یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی، اننرژی خند را تامین می کند.

در پنل پشتی، محفظه دوربین دوگانه میزبانی سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع IMX686 سونی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای زاویه دید عریض و عکاسی ماکرو، را به عهده دارد. در ضلع بالایی، گوشه سمت چپ نمایشگر سوراخ دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.