نام گلکسی F52 5G سامسونگ در لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفت

براساس گزارشات جدیدی که به تازگی منتشر شده نام گوشی دیگری از کمپانی سامسونگ در لیست کنسول گوگل پلی دیده شده است. پیش از این نام گوشی گلکسی M42 5G سامسونگ در لیست کنسول گوگل پلی دیده شده بود. هم اکنون نیز نام گوشی گلکسی F52 5G نبز در این لیست دیده می شود. این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپدراگون 750G و اندروید 11 ارائه می شود. همراه چیکاو باشید.

به نقل از GsmArena، نام گوشی دیگری از کمپانی سامسونگ در جدید ترین لیست کنسول گوگل پلی قرار گرفته است. در لیست های مختلفی نام این محصول دیده شده است و برخی از ویژگی های آن نیز در دسترس قرار دارد.

گوشی گلکسی اف 52 سامسونگ نسخه 5G با 8 گیگابایت حافظه رم، پردازنده‌ی اسنپدراگون 750G و رابط کاربری OneUI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می شود. نمایشگر به کار گرفته شده در این دستگاه به رزولوشن 2009 در 1080 پیکسل مجهز  می شود.

در فهرست قبلی نیز اطلاعاتی درباره دوربین این گوشی ارائه شده بود. براین اساس شاهد دوربین‌ اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل خواهیم بود. Galaxy F52 5G سامسونگ با باتری 4350 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.