گوشی گلکسی S20 FE 4G با همان تراشه مورد انتظار رونمایی شد

حدود دو هفته پیش بود که اخباری حاکی از اینکه تولید نسخه اگزینوس گوشی گلکسی اس 20 اف ای نسخه 4G متوقف می شود، منتشر شد. پس از آن گفته شد که نسخه دیگری از این محصول با مجهز شدن به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به زودی معرفی می شود. هم اکنون سامسونگ از این گوشی با همین پردازنده مورد انتظار پرده برداشت. همراه چیکاو باشید.

گلکسی S20 FE 4G با پردازنده اسنپدراگون 865 معرفی شد. این گوشی با مجهز شدن به قابلیت های گوشی های پرچمدار توانستن محبوبیت زیادی را کسب کند. سال گذشته شاهد معرفی این گوشی با مشخصات خوبی بودیم. اما بزرگترین مشکل گوشی های سامسونگ استفاده از پردازنده اگزینوس بود که هم اکنون این مشکل حل شد. پردازنده اگزینوس ساخت سامسونگ گرچه انرژی بیشتری مصرف می کرد و بدنه گوشی تا حد زیادی داغ می شد اما با این وجود در زمینه گرافیکی نیز ضعیف تر از سایر رقبای خود دیده شده است.

همچنین gsmarena، اطلاعاتی را به استناد وب سایت سوئدی سامسونگ منتشر کرده است. بر این اساس گوشی Galaxy S20 FE 4G با شماره مدل  SM-G780G  با دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایت و دو نسخه فضای ذخیره سازی داخلی 128 و 256 گیگابایت ارائه خواهد شد.

پیش از این نیست نسخه 5G این محصول با پردازنده اسنپدراگون 865 و مودم کوالکام X55 معرفی شده بود. هم اکنون نسخه 4G این گوشی تنها با پردازنده اسنپدراگون 865 با قیمت 630 یورو و نسخه 5G این تلفن هوشمند با قیمت 700 یورو در دسترس می باشد. 

اگر بخواهیم به برخی از مشخصات و قابلیت های این محصول اشاره کنیم می توانیم به بگوییم که هر دو نسخه 4G و 5G گلکسی اس 20 اف ای، با مشخصات مشابهی ارائه می شوند. بع عنوان مثال هر دو از پردازنده اسنپدراگون 865، نمایشگر 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 1080p ارائه می شوند. در پنل پشتی این دو دستگاه محفظه پشتی میزبانی دوربین های سه گانه 12 مگاپیکسلی اصلی، زاویه دید عریض و ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر اپتیکال را به عهده دارد. باتری گنجانده شده در این دستگاه از نوع 4500 میلی آمپر ساعتی می باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.