فروش بیش از ۶١.٣۴۶ میلیون دلار نسخه از گوشی می میکس فولد معادل 30000 دستگاه در کمتر از یک دقیقه!

گوشی تاشو Mi Mix Fold، در کمتر از یک دقیقه بیش از 30000 نسخه فروش داشت. همراه چیکاو باشید.

گوشی تاشو غول فناوری چینی شیائومی، که در رویدادی در اوایل فروردین ماه معرفی شد، در کمتر از یک دقیقه به آمار فروش 30000 نسخه دست یافت.

درباره مشخصات فنی و قابلیت های به کار گرفته شده در این محصول، پیش از این در چیکاو صحبت کرده بودیم. هم اکنون قصد داریم به مرور مهمترین مشخصات این گوشی منعطف شیائومی بپردازیم.

گوشی تاشو شیائومی می میکس فولد، در اقدام جسورانه ای از لنز مایع بهره می برد. از دیگر مشخصات جذاب این دستگاه می توان به بهره مندی از تراشه عکاسی مخصوص شیائومی با نام Surge C1 اشاره کرد. عکس های ثبت شده توسط این دستگاه به کمک این تراشه با الگوریتم خاص شیائومی پردازش می شوند. به همین دلیل است که گوشی تاشو می میکس فولد، به عنوان یکی از خاص ترین محصولات این برند چینی به حساب می آید.

همچنین Gsmarena، خبر از انتشار پوستر رسمی شیائومی درباره افشای میزان خرید و فروش گوشی تاشو Mi Mix Fold می دهد. این آمار که توانست همه را متعجب کند، نشان می‌دهد که این دستگاه توانسته است در کمتر از یک دقیقه ۴٠٠ میلیون یوان چین (معادل ۶١.٣۴۶ میلیون دلار آمریکا) در اولین سری فروش خود درآمد داشته باشد.

چنانچه قیمت این دستگاه را 12999 یوان چین در نظر بگیریم، این برند توانسته است در کمتر از یک دقیقه، 30000 دستگاه به فروش برساند. این آمار برای یک گوشی تاشو واقعا شگفت انگیز است!

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.