احتمالا گلکسی زد فولد تب سامسونگ به زودی معرفی می شود

این گونه که از شواهد مختلف به نظر می رسد کمپانی سامسونگ قصد دارد تا با تلفیق تبلت ها و گوشی های مختلف خود در نهایت به طراحی و تولید تبلت تاشدنی گلکسی زد فولد تب برسد. این تبلت که در خانواده Z قرار می گیرد به جهت گسترش دامنه تبلت های هیبریدی  سامسونگ ارائه می شود. یک نشانی تجاری نیز وجود این تبلت منعطف سامسونگ را تایید می کند. همراه چیکاو باشید.

هفته گذشته در چیکاو خواندیم که احتمالا شاهد اولین تبلت تاشدنی سامسونگ باشیم. حال وب سایت Let’s Go Digital این‌گونه می نویسد که سامسونگ در تاریخ 23 آوریل برای ‘Samsung Z Fold‘ یک علامت تجاری در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسانده است. گرچه این سند اطلاعات زیادی را بجز نام تلفن در اختیار کاربران قرار نمی دهد اما مشخص می کند که گوشی تبلت هوشمند جدید سامسونگ در راه است.

براساس اطلاعات منتشر شده تبلت منعطف سامسونگ که مجهز به لولای سه گانه می باشد، با تاشدن هر بخش به یک تبلت کوچک تر و در نهایت به یک گوشی هوشمند تبدیل می شود. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ در حال طراحی یک محصول با دو لولا می باشد هم اکنون مشخص نیست که این گوشی از گلکسی زد فولد تب متمایز خواهد بود یا خیر.

احتمال دارد که Galaxy Z Fold Tab در رویداد معرفی گوشی Galaxy S22 ارائه شود. همچنین ممکن است که در مراسم Galaxy Unpacked که در ماه جولای برگزار می‌شود شاهد انتشار تیزر اولین تبلت تاشو سامسونگ باشیم. احتمالا سامسونگ در آیین رویداد از گوشی های گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 پرده برداری کند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.